• Normaal zou ik zoiets niet op internet zetten, maar ik zit er heel erg mee..
    Mijn opa is al heel lang heel er ziek, hij moest drie keer in de week naar het ziekenhuis om te dyaliseren. Hij heeft heel veel pijn en ziet niks meer, hij kon laatst zelfs niet zien dat ik naast zijn bed zat. Maarja, hij zou morgen geopereerd worden aan zijn been dat dan geamputeerd zou worden omdat daar heel veel ontstekingen enzo in zitten. Maar daar hebben mijn opa en oma, en vader vanmorgen over gepraat met een paar dokters en dat gaat niet meer door omdat hij die operatie dan niet zou overleven. Mijn opa heeft ook gezegt, dat hij niet meer naar het ziekenhuis wil om te dyaliseren, en dat hij helemaal niet meer naar het ziekenhuis wil omdat hij er geen zin meer in heeft. Maar als hij dat niet doet krijgt hij weer overal last van.. Maar ze hebben dus met de dokters overlegt dat hij dat niet meer wil.. Dus als hij het nu erg benauwd krijgt word hij ingeslapen of hoe je dat ook wilt noemen.. Dus het zou kunnen dat hij er morgen misschien al niet meer is. :|


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ankee O.O
    Omg, medelijden. Dat had mijn oma ook :S Die leefde alleen voor ons, zelf had ze het te zwaar.. Ze had kanker :S:S
    Echt, zo zielig..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ö
    Omg Anke!
    Ik vind dit echt té erg voor jouw^
    Waarom?
    Omdat mijn opa ook erg ziek is [/Longkanker] en hij ich weiss niet of hij het gat halen of niet en dan is dat ook zo erg enzoo.
    Als je er echt problemen mee hebt en je wil met emand praten, ik ben er voor jouw!

    Sterkte<3

    Lieverd,je weet dat ik er voor je zal zijn ! Mijn opa heb ik ook vorig jaar verloren en ik kon niet eens afscheid nemen van hem omdat hij in Spanje voeld. Ik weet niet precies wat je voeld,omdat ik het nog niet zelf heb mee gemaakt. Maar ik kan me wel indenken hoeveel pijn en verdriet je nu wel niet voeld. Anke,als je me nodig hebt,op school,thuis of ergens anders,je kan altijd bij mij komen ! Ik ben er voor je <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    weetje, inslapen mag éigk niet eens,dan is het zeg maar een soort van moord..;)
    dit moest ik even kwyt, ik vind het serieus echt echt écht heel erg voor je meiss!!
    als je ergens wilt over praten of met iets zit, weet je me te vinden he, ik ben zo'n beetje altyd wel hier en anders geef ik men msn daar kan je me ook altyd wel op bereiken. sterke meiss!!(flower)(K)


    your eyes are like stars in the night.

    Ankee :'(

    dit is egt heel erg.. :'(
    myn favo juf op basisschool is ook aan kanker overleden.. :'(
    egt so fcking klote siekte..

    ik ben er voor je dat weetje schat <3

    sterkte!


    We can only learn to love by loving.

    Ahhww meiiss
    Sterkte<33
    Uhm ja ik zou zo graag willen dat ik iets kan doen, je opa beter maken ofzo. Maar ik kan helaas niet toveren. Ik zou zeggen; geniet er nog even van dat hij er is en ga langs en breng tijd met hem door. Zo kun je toch nog misschien herinneringen maken. En bedenk dat het misschien wel beter is als hij dood gaat, hoe hard het ook klinkt. Bedenk wel dat hij dan geen pijn meer heeft en niet meer hoeft te lijden. Hij zal het ook niet leuk vinden om jullie bezorgd te zien en zo. Maar breng tijd met hem door. Ik had er spijt van dat ik niet bij mijn opa op bezoek durfde.
    Sterkte meid
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Sterkte dan maar<3
    Als er magie in de wereld bestond zou er wat mij betreft niemand meer sterven aan van die kutziektes, maar ik ben bang dat er geen magie is...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    héél véél sterkte!
    ik heb maar 1 opa gekent want we hadden met die anderen ruzie en weet niks over ze alleen dat hij dement is ofzoo >,<


    when words fail, music speaks.

    Ik ga vanavond naar hem toe..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ach Anke!
    Medelijden met jou.. Mijn oma is aan kanker overleden, mijn opa heb ik nooit gekend, en verder is mijn neefje verdronken. Ik weet niet precies wat je voelt, maar als je wil, dan zal ik je proberen te helpen! ;] Heel erg veel sterkte in ieder geval voor jou, je familie en je opa!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik weet niet veel te zeggen om te helpen. Het is gewoon kut ): Sterkte meis!

    x


    Mew <3

    Mijn opa had ook zoiets, En hij is nu ook gestorven. Ik weet hoe zoiets voelt. Hij wou ook niet meer. er moest een bed in zijn kamer staan en hij had vocht in zijn longen. Dat konden ze niet meer weg krijgen. Toen heb ik zijn stem opgenomen met kerst. En hij vertelde dat k goed voor oma moest zorgen en sil [broertje] en dat heeft me heel erg geraakt, Maar nu heb ik voor altijd een herrinering


    Ik ben er ook voor je, Ook al ken k je niet.


    Because Nobody Love's

    succes vanavond <3


    when words fail, music speaks.

    bedankt. <3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    tis eng als mense iemand troosten en je ziet dan overal je naam staan! (ik heet ook anke)

    en tis ook eng als je met die gedachte rondloopt, ik vind het heeel erg voor je!!

    veel sterkte!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart