• Mevrouw Joeke en Meneer Jajem, vuilnisbakkenraskatten hebben vandaag rond 6 uur een jong vogeltje op gruwelijke wijze onthoofd.
    Nadat Jajem waarschijnlijk het pas geboren vogeltje heeft vermoord en naar binnen heeft gesleept, heeft zijn zus het karwei afgemaakt door het inmiddels dode vogeltje te onthoofden en de ene helft - de kop - en de andere helft, uitgezondert poten, met zich meegenomen en op een stoel gelegd met een bloedspoor.
    Myke en haar zus Vonden het gedrag van hun husdieren J. en J. erg opvallend en na een kort onderzoek zagen ze de poes lopen met een kikker, werd gedacht.
    Toen was het een vogel, zonder kop. Na het lichaam respectvol in een plastic tas in de vuilniscontainer te hebben gedeponeerd, hopend dat de kop in de tuin lag en nooit gevonden werd, vond Myke het resterende en verdwenen lichaamsdeel.
    De agenten, bij de vogel al in paniek, gilde de hele boel bij elkaar. De katten zijn er met de schrik af en de zussen hebben een trauma voor de rest van hun leven.

    AAAAAAAAAAH GADVER GADVER GADVER EEN ONTHOOFDE VOGEL, EEN INIE MINIE JONKIE BAAAAAAAAH. (zip)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben er aan gewend. Weet je wel hoeveel lijkjes er in onze achtertuin liggen :W


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ah baaah, arm vogeltje. ):


    Me so good.

    Morituri schreef:
    Ik ben er aan gewend. Weet je wel hoeveel lijkjes er in onze achtertuin liggen :W


    Ze zijn amper een jaar, een vogel met nauwelijks veren en die onthoofden? Sowieso, een onthoofde vogel komt niet snel voor, brrrr.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife