• Ik heb een tattoo! Haha, nee geen echte. Ook niet zo eentje die je bij van de kauwgoms vind. Ik heb dus tattoo gel pens, van die speelgoed. Ik heb dus met een donkerpaarse 'Believe' geschreven op mijn linkerpols. Als je er met water over wrijft is hij snel weg.

    Maar nu mijn vraag; Wat vinden jullie van tattoo's? Ikzelf vind sommige wel mooi, zo van die simpele. Dus niet een hele rug vol ofzo. Maar ik denk ook wel 'es hoe dat dan zou uitzien als je 80 à 90 jaar bent.

    Tell me!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 14:25 ]

    Ze zijn mooi àls er een boodschap achter zit. Een vriendin van mijn zus is dr vader verloren, en zij heeft op haar rug daar iets over laten tatoeëren. Maar van die gigantische draken en zo vind ik lelijk.

    Als ik over een paar maanden 18 wordt, krijg ik een tattoo (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Nephthys schreef:





    Dat is gewoon te vies voor woorden, echt. Bah.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind tattoo's meestal heel vet en er hoeft niet altijd een diepe betekenis achter te zitten, vind ik (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou later opzich wel een tattoo willen, een met een mooie betekenis. Maar ik denk er wel vaak aan of ik 'm nog wel leuk vind als ik oud ben.


    i put the fun in funeral

    Severed schreef:
    Ik vind ze prachtig! Ik wil het liefste ook sleeves, met tattoos die allemaal een eigen verhaal hebben in een mooie stijl. Ik zie mijn lichaam als een kunstdoek en ik zal er nooit spijt van hebben, omdat het toch allemaal bij mijn leven hoort. :]
    [Heb er nu één, aan het eind van het jaar haal ik mijn 2e. Je moet toch ergens mee beginnen hè? ;D]

    Laat ergens een J zetten! :'D


    -

    Ik wil een Tattoo. Een tekstje op mijn pols, en mijn ouders zijn er gelukkig niet tegen.


    I feel guilty after every bite I take.

    Evaporate schreef:
    Ze zijn mooi àls er een boodschap achter zit. Een vriendin van mijn zus is dr vader verloren, en zij heeft op haar rug daar iets over laten tatoeëren. Maar van die gigantische draken en zo vind ik lelijk.


    Draken kunnen net zo goed een betekenis hebben. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Uneventful schreef:
    Ik vind ze mooi, kan niet wachten totdat ik oud genoeg ben en een tattoo neem. Al zijn mijn ouders er tegen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Genius schreef:
    (...)
    Laat ergens een J zetten! :'D


    Jij hoort ook bij die leeuw die ik volgend jaar op mijn rug wil nemen. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zit nu met me latop in een tattoo-shop. Me broers, zus en ik laten er een zetten. So I love them.


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.

    Severed schreef:
    (...)

    Jij hoort ook bij die leeuw die ik volgend jaar op mijn rug wil nemen. 8D

    <3333333333


    -

    Ik vind tattoos echt mooi, waarschijnlijk neem ik er later ook een. Mijn moeder vind het geen probleem, daar ben ik wel blij mee. Sommige mensen vinden het zonde van je huid, dat moet iedereen zelf weten.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik vind grote tattoo's wel heel mooi, ik zag bijvoorbeeld eens een vrouw die het verhaal van Alice in Wonderland op haar rug had getattoëerd, helemaal in kleur en dat vond ik echt prachtig. Maar ik ben zelf niet iemand die iets groots zou laten zetten, ik vraag me zelfs af of ik iemand ben voor een kleine tattoo. Van het is toch wel iets... gewaagds.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Stonem schreef:
    Ik vind het mooi, mits er inderdaad een betekenis achter zit. Maar ik zal er zelf nooit eentje nemen.


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander