• Ik slik de pil, -yasmin- omdat ik erg last van puistjes had. Nja het hielp opzich wel en ik ben nu 3maanden verder en slik het nog steeds, maar opeens is het weer heel erg, ik vraag me echt af hoe kan dat ?xx<3.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Terugval + een lichaam kan aan de pil gaan wennen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    je slikt de Pil allen omdat je last van Puisten heb?
    *snapt het niet*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je lichaam is eraan gewend geraakt zeker? Als je wil dat ze wegblijven zal je moeten verzwaren van pil. Maar ben je rond de periode wanneer je je regels moet hebben?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Leafeon schreef:
    je slikt de Pil allen omdat je last van Puisten heb?
    *snapt het niet*

    Ja, veel mensen doen dat (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als ik jou was zou ik met die pil gaan stoppen. Je lichaam raakt nu gewend aan die pil, waardoor de puistjes terugkomen. Je raakt er lichamelijk verslaafd aan en daarom gaat de pil niet meer werken. Puistjes heeft iedereen, ik zeg dus, gewoon verbergen met matterend poeder en foundation, in de avond, voor het slapen gaan er goed afhalen en je bent klaar. Stop met die pillen voordat je er mentaal verslaafd aan raakt!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Chronicle schreef:
    Als ik jou was zou ik met die pil gaan stoppen. Je lichaam raakt nu gewend aan die pil, waardoor de puistjes terugkomen. Je raakt er lichamelijk verslaafd aan en daarom gaat de pil niet meer werken. Puistjes heeft iedereen, ik zeg dus, gewoon verbergen met matterend poeder en foundation, in de avond, voor het slapen gaan er goed afhalen en je bent klaar. Stop met die pillen voordat je er mentaal verslaafd aan raakt!
    Dit is een beetje overdreven. Zoveel vrouwen zijn aan de pil en zijn niet verslaafd. Je moet het gewoon elke dag slikken... :S


    Today will be Girl's Day party with you~

    Chronicle schreef:
    Als ik jou was zou ik met die pil gaan stoppen. Je lichaam raakt nu gewend aan die pil, waardoor de puistjes terugkomen. Je raakt er lichamelijk verslaafd aan en daarom gaat de pil niet meer werken. Puistjes heeft iedereen, ik zeg dus, gewoon verbergen met matterend poeder en foundation, in de avond, voor het slapen gaan er goed afhalen en je bent klaar. Stop met die pillen voordat je er mentaal verslaafd aan raakt!

    Volgens mij kan je echt niet mentaal verslaafd raken aan een anticonceptie pil :'D
    En matterend poeder en foundation gaan je poriën alleen nog maar meer verstoppen waardoor je nog meer puistjes krijgt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Chronicle schreef:
    Als ik jou was zou ik met die pil gaan stoppen. Je lichaam raakt nu gewend aan die pil, waardoor de puistjes terugkomen. Je raakt er lichamelijk verslaafd aan en daarom gaat de pil niet meer werken. Puistjes heeft iedereen, ik zeg dus, gewoon verbergen met matterend poeder en foundation, in de avond, voor het slapen gaan er goed afhalen en je bent klaar. Stop met die pillen voordat je er mentaal verslaafd aan raakt!
    ik ben er niet verslaafd aan hooor ?xd maar met foundation en zo helpt allemaal niet..


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Voor het slapen goed je gezicht reinigen, en spullen gebruiken tegen puistjes. Door buiten te lopen make-up op te doen en je gezicht aan raken met vieze handen raken je porien vol. Daar door kunnen puistjes ontstaan. Vaak ook door stress.

    Een goede reiniging van je gezicht is belangrijk om het te minderen en te voorkomen. :)


    Some angels have no wings.




    Dit kan misschien ook helpen ^^ Van af de 5 minuten is de uitleg.


    Some angels have no wings.

    Een vriendin van mij neemt een pil speciaal tegen puisten. Daar moet ze wel wat extra voor betalen, maar nu is haar uitslag helemaal verdwenen.
    Of neem je al een speciale pil voor puisten? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Euhm, mijn zus neemt ook de pil voor puistjes ^^
    Op het begin hielp het een beetje, maar toen kreeg ze er terug meer last van, zoals jij.
    We zijn toen naar de dokter gegaan (we moesten toch naar de dokter gaan voor een spuitje dat ik moest krijgen) en toen kreeg ze nog een extra pil voorgeschreven.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nidorina schreef:
    Euhm, mijn zus neemt ook de pil voor puistjes ^^
    Op het begin hielp het een beetje, maar toen kreeg ze er terug meer last van, zoals jij.
    We zijn toen naar de dokter gegaan (we moesten toch naar de dokter gaan voor een spuitje dat ik moest krijgen) en toen kreeg ze nog een extra pil voorgeschreven.
    en toen nu is het wel weer goed ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Chronicle schreef:
    Als ik jou was zou ik met die pil gaan stoppen. Je lichaam raakt nu gewend aan die pil, waardoor de puistjes terugkomen. Je raakt er lichamelijk verslaafd aan en daarom gaat de pil niet meer werken. Puistjes heeft iedereen, ik zeg dus, gewoon verbergen met matterend poeder en foundation, in de avond, voor het slapen gaan er goed afhalen en je bent klaar. Stop met die pillen voordat je er mentaal verslaafd aan raakt!

    Lol, het gaat niet over PILLEN, maar over dé pil, je weet wel, dat ding waardoor je niet zwanger kan raken als je seks heb.

    Trouwens, foundation zorgt ervoor dat je poriën verstopt raken & dan ga je nog meer puistjes krijgen. Je kan best je gezicht goed reinigen & er speciaal spul opdoen tegen puistjes.