• Zephyros, Signal en ik hebben serieus bijna een uur (!) de slappe lach gehad om het volgende zinnetje: 'Kip onder de grond.' ...
    Dont ask me why!
    maar als ik er nu bij nadenk is het helemaal niet grappig xd

    Ook wel eens van die vreemde slappelachbuien gehad? xd

    Edit: Bij ons in Zeeland hoorde heel veel mensen (ik ook) gisteravond een knal, volgens mij was dat gwn een kip onder de gron die ontplofte! :Y)

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 19:29 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ik en mijn vriendinnen zaten een keer in de wiskundeles toen we gewoon een lachbui kregen en alles grappig vonden. de leraar vond ons toen best vervelend(A)


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kip onder de grond :O
    Dat is pure awesomeness <3
    Kippen ontploffen nog al snel als ze onder de grond zijn weet je want dan proberen ze regenwormen te eten en doen ze dat en regenwormen hebben nogal een explosief stofje in hun bloed en dan doen het PANG


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Pantalaimon schreef:
    Kip onder de grond :O
    Dat is pure awesomeness <3
    Kippen ontploffen nog al snel als ze onder de grond zijn weet je want dan proberen ze regenwormen te eten en doen ze dat en regenwormen hebben nogal een explosief stofje in hun bloed en dan doen het PANG

    Hmmm, vandaar!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.