• Ik weet dat half Q het niet met me eens gaat zijn en het waarschijnlijk afschuwelijk zal vinden ... Maar dit zou ik nou echt zó graag willen kunnen. <3


    And J'adore her hair. (wedding) :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    kheb geen geluid atm.
    maar ze zien er awesome uit. :]

    140497x schreef:
    kheb geen geluid atm.
    maar ze zien er awesome uit. :]


    I agree. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik zit in het deel van Q die het niet leuk vind c:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Haha, dat is vet slecht voor je stem man :'D
    maar 't zou wel vet zijn moest je het kunnen (:

    Euh.... :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Same here, ik wil dat zó graag, alleen is mijn stem te hoog.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Evaporate schreef:
    Haha, dat is vet slecht voor je stem man :'D
    maar 't zou wel vet zijn moest je het kunnen (:


    Nee hoor, heb je juist heel sterke stembanden voor nodig. En buikspieren, heb ik al gemerkt. I solemly swear; One day I'll be able to! :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Respect als je het kunt, really, maar het is niet echt iets op mijn 'must' lijstje. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Pariah schreef:
    Same here, ik wil dat zó graag, alleen is mijn stem te hoog.


    Dan zou je misschien wel kunnen leren screamen! :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Dan zou je misschien wel kunnen leren screamen! :]

    Echt, ik zal oefenen tot het lukt, ;'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Severed schreef:
    (...)

    Nee hoor, heb je juist heel sterke stembanden voor nodig. En buikspieren, heb ik al gemerkt. I solemly swear; One day I'll be able to! :'D

    Je wil toch leren screamen, niet? Want dat is ongeveer het enige wat ik in dat liedje hoor :')

    Pariah schreef:
    (...)
    Echt, ik zal oefenen tot het lukt, ;'3


    Same. 8D
    Ik denk dat het alleen nog wel een hele tijd duurt voor ik dat voor mensen durf te doen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Glameow schreef:
    Respect als je het kunt, really, maar het is niet echt iets op mijn 'must' lijstje. (:

    Evaporate schreef:
    (...)
    Je wil toch leren screamen, niet? Want dat is ongeveer het enige wat ik in dat liedje hoor :')


    Zij doet juist ontzettend veel met haar stem. :]
    Ik wil leren grunten, screamen, gewoon, ik wil van van alles de basis wel kunnen. Zulk stemgeluid produceren! <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Zij doet juist ontzettend veel met haar stem. :]
    Ik wil leren grunten, screamen, gewoon, ik wil van van alles de basis wel kunnen. Zulk stemgeluid produceren! <3

    Oh wel, ik luisterde alleen de eerste seconden en heb 'm toen afgezet :Y)
    maar screamen is echt niet zo goed voor je stem hoor ... Maar alsnog zou het echt vet zijn moest je het kunnen :'D