• hey mensjes <3

    ik mag eindelijk een tattoo van me moeder ;D

    ik zat te denken aan een hartje op me pols.

    zal ik het doen of niet?


    El Diablo.

    Austen schreef:
    Moet jij weten. Over zoiets moet je zelf beslissen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ik zou het niet doen. iiets je rug iets laten doen is beter C:. Zelf wil ik later the deathly hallow teken ergens ;"D


    Shoganai i ne~

    Cresselia schreef:
    ik zou het niet doen. iiets je rug iets laten doen is beter C:. Zelf wil ik later the deathly hallow teken ergens ;"D

    Wow. Daar ga je spijt van krijgen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Cresselia schreef:
    ik zou het niet doen. iiets je rug iets laten doen is beter C:. Zelf wil ik later the deathly hallow teken ergens ;"D


    Ik hoop niet iets op je onderrug zo als dit:



    Dat is dus een tramp stamp :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    haha ik kan je niet helpen XD ik zit met precies et zelfde probleem ;P
    Mja, ik weet al wel. Iets op me pols en een plaatje met felle kleuren die ene betekenis voor me heeft


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oke, ik ga eventjes een paar dingen opsommen.
    1. Ik snap dat je onze hulp misschien hiervoor wilt, maar ik zou als ik jou was er eerst heel goed over nadenken, want als je het eenmaal zet is het een hell om weg te halen.
    2. Oke, een tattoo hoeft niet altijd een betekenis te hebben, maar weet je zeker dat je een hartje wilt? Zoals al gezegd werd, als je er na een paar jaar weer op terugkijkt, zou je er nog steeds trots op zijn?
    3. Je twijfelt een beetje, en als je twijfelt moet je het niet doen, waarnaar ik terugverwijs naar punt 1; denk goed na.
    Maar, omwille wat iedereen zegt, het is je eigen keus.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik heb zelf een tattoo, al bijna een jaar en ik heb er nog steeds geen spijt van. Maar bij mij zit er echt een betekenis achter (;

    Ik zou het doen, maar misschien een woord dat iets voor je betekent, maar een hartje is ook leuk!

    Alright, vraag je de volgende dingen eerst af.
    1. Vind ik het nog leuk over 20 jaar? Want je zit er voor altijd aan vast.
    2. Kan het problemen zorgen met je werk/toekomstige baan?
    3. Weet je zeker dat je het wilt?

    Persoonlijk ga ik een een aantal tattooages laten zetten, allemaal betekenissen en ik heb er ook al een tijd over na gedacht. Ik weet van mij zelf dat ze wel goed ontworpen moeten zijn en realistisch uit moeten zien, anders zal ik er spijt van krijgen.

    Ik ben niet van tatoeages! Misschien krijg je er later spijt van en dan kan je niet meer terug. Maar je moet er zelf zeker van zijn, niet laten kiezen door anderen want het is jouw lijf en ik ken je niet


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Glameow schreef:
    Persoonlijk zou ik een tattoo nemen omdat er iets specefieks is wat je graag wilt, niet omdat je gewoon graag een tattoo wilt. Dit topic zegt voor mij genoeg.

    't Feit dat je zelf al twijfelt is niet bepaald een goed teken.
    Een hartje heeft in mijn ogen niet echt veel betekenis.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat maakt het uit, het is een hartje?
    Niet dat ze later spijt gaat krijgen van een klein hartje op d'r pols?
    Gewoon doen, it's not a big deal :'D

    Nee, niet als je het niet zeker weet.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    Nee, niet als je het niet zeker weet.