• Is het vreemd dat ik mensen mis ook al heb ik die nooit gekend? Ik heb al een hele week het gevoel dat iemand (of mss meerdere mensen) voor me aan het zorgen is (of zijn). Mensen die hier niet meer zijn. Ik heb gewoon al twee keer dit jaar zoveel geluk gehad dat het volgens mij geen toeval meer is. Ik mis gewoon mijn oma die ik nooit heb gekent en mijn overgrootmoeder en ik weet gewoon niet hoe ik hier mee om moet gaan of laat staan over moet praten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aww Naantje toch :-(

    Je mag me altijd een PB sturen, lieverd! Het is wel herkenbaar ja, dus ik weet eigenlijk ook niet echt wat ik moet zeggen. Maar je kan altijd een bericht sturen hoor, lief xxxx


    We accept the love we think we deserve.

    Agape schreef:
    Aww Naantje toch :-(
    Het zit echt diep. Ik kan wss ook elk moment een huilaanval krijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nialltastic schreef:
    Je mag me altijd een PB sturen, lieverd! Het is wel herkenbaar ja, dus ik weet eigenlijk ook niet echt wat ik moet zeggen. Maar je kan altijd een bericht sturen hoor, lief xxxx
    Heel lief, maar ik weet toch niet hoe ik er over moet praten. Ik wou het gewoon eens zeggen I guess


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Heel lief, maar ik weet toch niet hoe ik er over moet praten. Ik wou het gewoon eens zeggen I guess

    Ja dat begrijp ik. Misschien kan je moeder/vader je eens vertellen over je oma? Misschien moet je niet zo nadenken en even chillen. Idk.


    We accept the love we think we deserve.

    Nialltastic schreef:
    (...)
    Ja dat begrijp ik. Misschien kan je moeder/vader je eens vertellen over je oma? Misschien moet je niet zo nadenken en even chillen. Idk.
    Nee niet echt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    oei veel sterkte

    Ik ben er voor je!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Nee joh, heel veel mensen hebben dat. Het spreekwoord "een engeltje op je schouder hebben" komt daar vandaan. Mensen die overleden zijn, en een band met je hebben, letten altijd op je.
    Misschien moet je met iemand die ze kende er over praten. Verhalen van vroeger ophalen of een stamboom proberen te maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik weet hoe je je voelt.
    Ik mis mijn opa vaak ook heel erg, terwijl ik pas een week oud was toen hij overleed. Ik heb hem nooit eecht gekend, en ik wou dat ik die kans wel gehad zou hebben. Toch ben ik erg blij dat hij mij nog wel heeft gezien.


    Winter is coming.

    Storytime schreef:
    Nee joh, heel veel mensen hebben dat. Het spreekwoord "een engeltje op je schouder hebben" komt daar vandaan. Mensen die overleden zijn, en een band met je hebben, letten altijd op je.
    Misschien moet je met iemand die ze kende er over praten. Verhalen van vroeger ophalen of een stamboom proberen te maken.


    26 - 02 - '16

    STUDIO schreef:
    Ik weet hoe je je voelt.
    Ik mis mijn opa vaak ook heel erg, terwijl ik pas een week oud was toen hij overleed. Ik heb hem nooit eecht gekend, en ik wou dat ik die kans wel gehad zou hebben. Toch ben ik erg blij dat hij mij nog wel heeft gezien.
    zelf dat heb ik niet met mijn oma. Ik ken enkel maar verhalen en haar gezicht ken ik van foto's. En toch heb ik dat misgevoel omdat ik denk dat ze zo hard haar best doet om over me te waken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Storytime schreef:
    Nee joh, heel veel mensen hebben dat. Het spreekwoord "een engeltje op je schouder hebben" komt daar vandaan. Mensen die overleden zijn, en een band met je hebben, letten altijd op je.
    Misschien moet je met iemand die ze kende er over praten. Verhalen van vroeger ophalen of een stamboom proberen te maken.
    mijn opa heeft daar ooit eens voor gekeken. Ik vraag me af tot hoever hij onze familie terug vond langs mijn mama's kant.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Honestly? Een beetje wel.
    Je mist het idee van zulke mensen, niet de mensen zelf, want die heb je nooit gekend.
    Denk aan alle fijne mensen die je wél echt kent en bij je zijn, misschien helpt dat?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het is heel normaal!
    Sterkte! <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3