• komt er zon jongen die ik viai internet vandaag langs en mn pa was het er niet me eens
    kwam hij binnen we lagen samen in bed film te kijken. ben ik net terug van t station afscheid van m nemen
    kom ik thuis scheld me pa me verrot, schreeuwt tegen me en bedreigd me het ziekenhuis in te slaan :''''''( en mam zat er maar langs en zei wat en toen zei pap hou je bek tegen haar :'( hij vind me te jong voor een vriendje, begint over neuken en shit.
    help ik ben super bang voor mn vader :'((( ik jank een hele rivier hier bijeen. sry voor typfouten ik tirl helemeaal menn.

    mn eerste vriendje, eindelijk iemand waarvan ik hou en shit. KRIJG JE FUCKING DIT VIEZE ROT 4W^(@WTSEGOsjigagh
    en nee we hebben niks vies gedaan :l alleen gezoent, that's fucking all.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 21:07 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Neuk dat zeg...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    StoryBelle schreef:
    (...)

    I'm sorry!

    Ahum...Ja je vader heeft zooo ongelijk en jij zooo gelijk en ohmygott wat erg.

    Beter? --'
    :') hmhm je hoeft niet te doen alsof ik achterlijk ben. ik snap pap ergens wel, maar hij is zo fucking overdreven. + hij was echt aardig tegen hun, stelde zich voor, gaf hun een hand en shit.


    I live for the applause, you will die for it.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dat ook.

    dus je nodigd een gast van eht internet uit thuis zonder het met je ouders te bespreken en gaat ermee op bed liggen en zoenen.

    *Is het stiekem met ouders eens*

    Dus jij vind het oké dat haar vader haar verrot scheld en tegen d'r moeder zegt dat ze haar bek moet houden ? En dan nog dreigt met haar het ziekenhuis in te slaan ?


    None but ourselves can free our minds.

    Tendencies schreef:
    (...)
    Dus jij vind het oké dat haar vader haar verrot scheld en tegen d'r moeder zegt dat ze haar bek moet houden ? En dan nog dreigt met haar het ziekenhuis in te slaan ?

    Dat van in het ziekenhuis slaan meende hij vast niet..

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dat ook.

    dus je nodigd een gast van eht internet uit thuis zonder het met je ouders te bespreken en gaat ermee op bed liggen en zoenen.

    *Is het stiekem met ouders eens*


    All was well.

    Hastings schreef:
    (...)
    Dat van in het ziekenhuis slaan meende hij vast niet..

    Dan nog (:


    None but ourselves can free our minds.

    Je vader is waarschijnlijk gewoon heel erg geschrokken en is om die reden zo uit zijn slof geschoten. Hij heeft het beste met je voor, hij wil je beschermen. Het is dan ook wel heel erg naïef wat jij gedaan hebt, sorry dat ik het zeg. Probeer wat begrip op te brengen voor je pa.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 22:00 ]


    ars moriendi

    Tendencies schreef:
    (...)
    Dan nog (:

    Ja, het is erg. De meeste tieners hebben het zwaar thuis

    Sem. Ik kom langs en trap je pa 't mortuarium in. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hastings schreef:
    (...)
    Ja, het is erg. De meeste tieners hebben het zwaar thuis

    Ja, met wat ik tegenwoordig lees ben ik echt blij met mijn ouders (:


    None but ourselves can free our minds.

    Tendencies schreef:
    (...)
    Ja, met wat ik tegenwoordig lees ben ik echt blij met mijn ouders (:

    Blij dat er toch iemand nog wat geluk heeft thuis xx

    ik snap eigelijk wel dat je ouders boos waren..
    maar ik vind je vader wel een beetje te ver gaan,
    meestal helpt gewoon praten ook namelijk :x


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Infineit schreef:
    Ik snap dat je ouders zo boos waren maar je vader ging een beetje over the top.


    I´m nothing special.

    Oh damn, this sucks monkeyballs.
    Vooral om te bedenken dat je toestemming van je moeder hebt. Doet zij er minder moeilijk over? Misschien kun je haar nu even opzoeken, in de arm nemen om samen met je pa te gaan praten als ie weer kalm is. Ik snap zijn bezorgdheid, maar met schreeuwen, tieren en dreigen komt hij geen zak verder. Getuigt alleen maar van machteloosheid. Kleine meisjes worden groot en dat zal hij vroeg of laat moeten accepteren, vrees ik..
    Denk dat 't 't beste is om met z'n allen om de tafel te gaan zitten en te gaan praten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pf nou dat slaat toch ook nergens op! Als mijn vader dat zou zeggen, ook al is het geen internet vriendje, dan was ik zo weg geagaan en niet meer thuis gekomen. Maar mijn moeder steekt dan ook wel er een handje voor. En ook omdat ze het niet zo veel kunnen schelen zolang ik maar veilig doe.


    Alleen maar tranen van geluk