• Ik zie dus bijna alleen maar advertenties nu op internet van "Kleed mij uit", "Knip mijn beha door" enzo. Ik weet dat de advertenties zich aanpassen aan wat je opzoekt en zo, maar dat soort dingen zoek ik dus niet op. :') En ik ben, voor zover ik weet, de enige die op deze computer zit.

    Ik begin er zo'n beetje ziek van te worden, ik hoef al die hoeren niet naast mijn Quizlet. :"D

    Stiekem was het je alter ego (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    x3, wees niet bang, ik zoek dat ook niet op, maar ik zie ze soms ook, best irri inderdaad(cat)


    Tijd voor koffie.

    ik heb dat ook de hele tijd, gek word ik er van.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik zie ze ook vaak, echt ontzettend irritant.


    Caution first, always.

    Adblock. Echt een wereld van verschil en je kan veel fijner op Quizlet en series kijken.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 22:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik kleed ze altijd uit totdat ze in hun ondergoed staan, daarna ga je naar hun site (cat).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik kleed ze altijd uit totdat ze in hun ondergoed staan, daarna ga je naar hun site (cat).

    Haha ja , of je hebt zo'n een waar je lichaamsdelen van een vrouw kan vergroten door erop te klikken. Hoe belachelijk. :'D

    Dat soort reclame mag helemaal niet op Quizlet D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sinds ik ook Adblock heb, heb ik er geen last meer van. c:
    +

    CyberLord schreef:
    Dat soort reclame mag helemaal niet op Quizlet D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Pookiebear schreef:
    ik heb dat ook de hele tijd, gek word ik er van.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    adblock even downloaden en t is weg:Y)


    Life is hard, just break it with your head <3

    Dat heb ik altijd bij tinypic en dan ook nog in verschillende talen. Op Quizlet heb ik het nog niet gezien, nu vooral veel laptop reclame.


    Physics is awesome

    Adblock Plus + Ghostery + NoScript en het is opgelost.

    ik heb het met YouTube niet hier.
    Op Q kan ik mijn scherm zo vergroten dat het al die reclames "overschaduwd' zeg maar. Lekker handig (yeah)


    -

    Occhi schreef:
    Dat heb ik altijd bij tinypic en dan ook nog in verschillende talen. Op Quizlet heb ik het nog niet gezien, nu vooral veel laptop reclame.


    Quiet the mind, and the soul will speak.