• Toen er heel veel verhalen waren waarbij mensen met verschillende kleuren lettertype's typte, emoticons gebruikte, pretty much elk verhaal ging over een "emo" meisje die mishandeld werd door haar vader en altijd zelfmoord probeerde te plegen maar dan komt een of andere beroemdheid en er een stokje voor steekt? :'D

    No offense ofzo, dat viel me gewoon op. En nu hebben veel mensen zo'n goed verhaal in hun stories verwerkt, I love it.


    We bring our sons up to get gunned down.

    I remember. :W
    Zo zie je echt hoe alle schrijvers hier geëvolueerd zijn en hebben bijgeleerd, awesome.
    I love Q. for that.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ah, yes. Ik had zelf zo'n verhaal, haha. Ik schaam me nu als ik hem herlees, maar ach.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Nostalgie:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    dat weet ik nog heel goed.
    irritant xd

    Carcass schreef:
    Ah, yes. Ik had zelf zo'n verhaal, haha. Ik schaam me nu als ik hem herlees, maar ach.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Orchideous schreef:
    I remember. :W
    Zo zie je echt hoe alle schrijvers hier geëvolueerd zijn en hebben bijgeleerd, awesome.
    I love Q. for that.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hoshizora schreef:
    Dat was/is wel de basis van quizlet, en dat heeft zich gewoon ontwikkeld tot wat het nu is. Soort revolutie (:

    Evolutie :')
    But I don't remember, ik zit nu pas een jaar en een paar maanden op Q.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Glad those old days are over. ^.^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Horan schreef:
    Nostalgie:W


    Never run out of reasons to smile...

    StoryBelle schreef:
    I do remember that :W I love q now. *Hug for Q*


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse