• Welkom bij Dudley's schrijfwedstrijd!


    Krullebol schreef op 11 sep 2011 - 17:52:

    Toestemming!

    Hallo Dudley, je mag beginnen met je schrijfwedstrijd!
    Hiervoor krijg je 1 week de tijd.
    Groetjes,


    Eindelijk, ik mag beginnen met mijn schrijfwedstrijd.

    De bedoeling
    Het is de bedoeling dat jullie elke twee weken een verhaal schrijven, aan de hand van de opdracht die ik jullie geef. Ik wil minimaal 15 deelnemers en maximaal 25 deelnemers.

    Hoe zit het met uitstel?
    Natuurlijk ben ik geen slecht persoon, en zal ik jullie heus wel uitstel geven als de deadline niet gehaald kan worden. Hiervoor wil ik wel een geldige reden hebben, zoals overlijden, (ernstige) ziektes en de drukte van school, maar ik wil geen slappe smoesjes hebben. Vraag op tijd uitstel aan, anders lig je uit de wedstrijd. De uitstel kan via een privé bericht worden aangevraagd.

    De duur van de rondes
    Er zijn vijf rondes, en elke ronde duurt twee weken, dus er is genoeg tijd om te schrijven. Na deze twee weken zullen mijn jury-leden en ik alles nakijken en professioneel beoordelen.

    De beoordeling
    Misschien hebben jullie het wel gemerkt, maar ik let ontzettend goed op spellings- en taalfouten! Hiervoor moet je je teksten dus goed nakijken zodat er geen onnodige fouten in zitten.
    Let hier dus goed op! Er staat trouwens een verbod op het insturen van je verhaal naar een beta-reader. Als je het wel doet, merk ik dat meteen!
    Interpunctie, spelling en originaliteit zijn dus ontzettend belangrijk.

    De prijzen!
    De winnaar krijgt:
    - Vijftien credits.
    - De eer, natuurlijk.
    - En een maand lang reclame op mijn profiel.

    De tweede plaats krijgt:
    - Tien credits.
    - Twee weken lang reclame op mijn profiel.

    De derde plaats krijgt:
    - Vijf credits.
    - Eén week lang reclame op mijn profiel.

    Jury
    Zonder jury ben ik helemaal niets, dus met trots stel ik jullie voor aan mijn lieftallige jury!
    - Dudley
    - Dursley
    - StoryBelle

    Deelnemers
    - Hel
    - Meddows
    - Eurydice
    - RoseCullen
    - SweetieBelle
    - Arlene
    - xKennedyx
    - Inu
    - BRAINWITCH
    - Sasja4u
    - Dalmatian
    - Feorge
    - Soarin
    - AppleJack
    - Joyable
    - Mayfly
    - Blueprint
    - Fidem
    - Superficial
    - Roodkapje
    - Padalecki

    De tweede opdracht

    Voor deze opdracht wil ik dat jullie je fantasie aanspreken. Jullie gaan namelijk een compleet nieuwe wereld maken! Dit verhaal schrijf uit het oogpunt van de hoofdpersoon, en zo beschrijf je de nieuwe wereld én het ras dat daar woont. Na veel klachten over de opdracht, mag het nieuwe ras een aantal kenmerken van een mens hebben!

    Minimaal 500 woorden, er zit geen woordenlimiet aan!


    Deadline: Zondag 9 oktober 23.00 uur!


    Veel succes en plezier toegewenst!

    Je levert bij mij in. Je maakt een aparte story en de link zet je in dit topic.


    Hier is de story waar alle inzendingen, opdrachten en uitslagen komen te staan. Neem hier een abonnement op!

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 16:48 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Jullie zijn trouwens wel erg gemeen door allemaal zo fantastisch mooi te schrijven. (no_chears)
    Wat een lullo's zijn jullie toch! :'D
    Zo kunnen we toch nooit een winnaar kiezen?
    Word je er blij van als we de volgende keer geen interpunctie en hoofdletters gebruiken? :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)De mijne, volgens mij x)

    Ik dacht al! Ik had het telkens nageteld, en steeds klopte het! :'D
    Toen kwam ik erachter dat ik 'm nog niet had geactiveerd... Yeah, you can call me stupid now. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je mist die van Eurydice ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Padalecki schreef:
    Ik heb een vraagje. (Het kan zijn dat het al gevraagd is, maar heb even geen zin om beide topics te doorzoeken.) Krijgen wij behalve een punt ook commentaar op ons verhaal door de juryleden? Zo ja, wanneer zullen we dat kunnen lezen? (:

    Ik heb een jury-formulier opgesteld, waarbij de jury-leden en ik op bepaalde punten moeten letten. Elk punt krijgt een cijfer, waardoor je uiteindelijk je werkelijke cijfer krijgt. Bij deze punten krijg je natuurlijk ook feedback, zodat je je steeds weer kunt verbeteren. (:

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 22:45 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Ik heb een jury-formulier opgesteld, waarbij de jury-leden en ik op bepaalde punten moeten letten. Elk punt krijgt een cijfer, waardoor je uiteindelijk je werkelijke cijfer krijgt. Bij deze punten krijg je natuurlijk ook feedback, zodat je je steeds weer kunt verbeteren. (:


    Handig! ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Kun je ons niet matsen en de nieuwe opdracht nu al erop zetten??(A)

    Lykos schreef:
    Kun je ons niet matsen en de nieuwe opdracht nu al erop zetten??(A)


    Haha, ja, inderdaad. _O_


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Blueprint schreef:
    (...)

    Haha, ja, inderdaad. _O_

    Ongeduldige kinders ook. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ah man, ik ben nu al zó nieuwsgierig naar wat jullie ervan vinden o.o


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Dudley schreef:
    (...)
    Ongeduldige kinders ook. (joehoe)

    Ja, een er maar aan. Ik wacht er al op sinds ik hem heb ingelevert

    (no_chears) Ik haat jullie allemaal. *Nee, niet echt. But god this is hard XD*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (no_chears) Ik haat jullie allemaal. *Nee, niet echt. But god this is hard XD*

    Zelf vind ik mijn eigen best slecht, ik heb er volgens mij te weinig gevoel in gestopt

    Lykos schreef:
    (...)
    Zelf vind ik mijn eigen best slecht, ik heb er volgens mij te weinig gevoel in gestopt


    Ik... Mag nog niets zeggen. *Trollface*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Oké, ik ben heel nieuwsgierig nu. (nerd)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Lykos schreef:
    (...)
    Zelf vind ik mijn eigen best slecht, ik heb er volgens mij te weinig gevoel in gestopt

    Ik kan je altijd tips geven. (: En niets is slecht! Dat mag je nooit vergeten! Eerst zal ik om elf uur de nieuwe opdracht erop zetten, haha. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"