• Van m'n andere (lees: eerst van m'n zusje en ik wou hem nu gaan gebruiken) wist ik het wachtwoord niet meer en liet ik het dus naar m'n mail sturen. Ik heb hem wel vier keer gestuurd, maar hij komt niet aan.
    Ligt dit aan mijn computer of aan Q zelf?

    EDIT:
    Ik had het goeie wachtwoord, alleen foute inlognaam.
    M'n andere account: Marlborough.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 16:16 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ben je zeker dat hij het wachtwoord naar jouw email stuurt?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het kan aan allebei liggen, gebruik je hotmail of gmail?


    Physics is awesome

    De mail van quizlet doet het niet echt goed, heb ik gehoort.

    Eyes schreef:
    Het kan aan allebei liggen, gebruik je hotmail of gmail?


    Heb het zowel naar m'n Hotmailaccount als het Hetnetaccount gestuurd.


    Not all those who wander are lost.

    Shiloh schreef:
    (...)

    Heb het zowel naar m'n Hotmailaccount als het Hetnetaccount gestuurd.


    Misschien is er dan wat fout gegaan met de mailtjes, dat Quizlet ze niet goed heeft verstuurd. Een oud-klasgenote had dit ook eens maar ik weet niet hoe ze dat heeft opgelost


    Physics is awesome

    Ik heb het account verwijderd, maar kan nog steeds inloggen. Ook als ik hem zoek, staat hij er nog steeds. Is dit ook een fout?


    Not all those who wander are lost.

    Shiloh schreef:
    Ik heb het account verwijderd, maar kan nog steeds inloggen. Ook als ik hem zoek, staat hij er nog steeds. Is dit ook een fout?


    Accounts worden alleen gedeactiveert, wat betekend dat je account niet wordt verwijderd, zodra je weer inlogt is je account weer actief.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 13:16 ]

    Miyavizm schreef:
    (...)

    Accounts worden alleen gedeactiveert, wat betekend dat je account niet wordt verwijderd, zodra je weer inlogt is je account weer actief.


    Oké. Nou, ik ben maar gewoon weer verder gegaan. (: (Dit is m'n andere account)


    Kom ga je mee verdwalen?

    Nee je kan heb toch alleen onactiveren??? Je kan je acount niet verwijderen. Dat wou mijn zus ook doen xD, Maar ze is weer op Q

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 16:13 ]