• Welkom bij Dudley's schrijfwedstrijd!


    Krullebol schreef op 11 sep 2011 - 17:52:

    Toestemming!

    Hallo Dudley, je mag beginnen met je schrijfwedstrijd!
    Hiervoor krijg je 1 week de tijd.
    Groetjes,


    Eindelijk, ik mag beginnen met mijn schrijfwedstrijd.

    De bedoeling
    Het is de bedoeling dat jullie elke twee weken een verhaal schrijven, aan de hand van de opdracht die ik jullie geef. Ik wil minimaal 15 deelnemers en maximaal 25 deelnemers.

    Hoe zit het met uitstel?
    Natuurlijk ben ik geen slecht persoon, en zal ik jullie heus wel uitstel geven als de deadline niet gehaald kan worden. Hiervoor wil ik wel een geldige reden hebben, zoals overlijden, (ernstige) ziektes en de drukte van school, maar ik wil geen slappe smoesjes hebben. Vraag op tijd uitstel aan, anders lig je uit de wedstrijd. De uitstel kan via een privé bericht worden aangevraagd.

    De duur van de rondes
    Er zijn vijf rondes, en elke ronde duurt twee weken, dus er is genoeg tijd om te schrijven. Na deze twee weken zullen mijn jury-leden en ik alles nakijken en professioneel beoordelen.

    De beoordeling
    Misschien hebben jullie het wel gemerkt, maar ik let ontzettend goed op spellings- en taalfouten! Hiervoor moet je je teksten dus goed nakijken zodat er geen onnodige fouten in zitten.
    Let hier dus goed op! Er staat trouwens een verbod op het insturen van je verhaal naar een beta-reader. Als je het wel doet, merk ik dat meteen!
    Interpunctie, spelling en originaliteit zijn dus ontzettend belangrijk.

    De prijzen!
    De winnaar krijgt:
    - Vijftien credits.
    - De eer, natuurlijk.
    - En een maand lang reclame op mijn profiel.

    De tweede plaats krijgt:
    - Tien credits.
    - Twee weken lang reclame op mijn profiel.

    De derde plaats krijgt:
    - Vijf credits.
    - Eén week lang reclame op mijn profiel.

    Jury
    Zonder jury ben ik helemaal niets, dus met trots stel ik jullie voor aan mijn lieftallige jury!
    - Dudley
    - Dursley
    - StoryBelle

    Deelnemers
    - Hel
    - Meddows
    - Eurydice
    - RoseCullen
    - SweetieBelle
    - Arlene
    - xKennedyx
    - Inu
    - BRAINWITCH
    - Sasja4u
    - Dalmatian
    - Feorge
    - Soarin
    - AppleJack
    - Joyable
    - Mayfly
    - Blueprint
    - Fidem
    - Superficial
    - Roodkapje
    - Padalecki

    De tweede opdracht

    Voor deze opdracht wil ik dat jullie je fantasie aanspreken. Jullie gaan namelijk een compleet nieuwe wereld maken! Dit verhaal schrijf uit het oogpunt van de hoofdpersoon, en zo beschrijf je de nieuwe wereld én het ras dat daar woont. Na veel klachten over de opdracht, mag het nieuwe ras een aantal kenmerken van een mens hebben!

    Minimaal 500 woorden, er zit geen woordenlimiet aan!


    Deadline: Zondag 9 oktober 23.00 uur!


    Veel succes en plezier toegewenst!

    Je levert bij mij in. Je maakt een aparte story en de link zet je in dit topic.


    Hier is de story waar alle inzendingen, opdrachten en uitslagen komen te staan. Neem hier een abonnement op!

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 16:48 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wanneer komt de uitslag van de eerste opdracht er eigenlijk te staan?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Blueprint schreef:
    Wanneer komt de uitslag van de eerste opdracht er eigenlijk te staan?

    We proberen ze zo snel mogelijk erop te zetten. Aangezien ik het best wel druk heb met mijn examenjaar, Lizz gewoon zo veel te doen heeft en Dursley ook druk bezig is met van alles, hopen we erop dat donderdag 23.00 uur alle beoordelingen erop zullen staan!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    We proberen ze zo snel mogelijk erop te zetten. Aangezien ik het best wel druk heb met mijn examenjaar, Lizz gewoon zo veel te doen heeft en Dursley ook druk bezig is met van alles, hopen we erop dat donderdag 23.00 uur alle beoordelingen erop zullen staan!


    Oké, bedankt. (: En succes met je examenjaar, je zult het vast druk hebben. o-o


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Wat Dudley zegt. :Y)
    Ik doe mijn best. Ik betwijfel sterk dat ik ze vanavond afkrijg, maar donderdag MOET lukken voor mij.
    (Ik ben ongeveer halverwege?)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    9/11

    Ik ga niet zeggen 'veel plezier met lezen'. Kijk maar wat je ervan kan maken.

    *Kijkt naar woorden aantal* I love you D. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hel schreef:
    9/11

    Ik ga niet zeggen 'veel plezier met lezen'. Kijk maar wat je ervan kan maken.

    Topper!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Hehe, good luck with that. :Y)


    There's impending doom for you,seeing how I get to make my own fantasy race again. 8D Remember Hell? I got to do the same thing there 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack schreef:
    (...)

    There's impending doom for you,seeing how I get to make my own fantasy race again. 8D Remember Hell? I got to do the same thing there 8D

    OH NO! What did I do?!
    - dies -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    StoryBelle schreef:
    *Kijkt naar woorden aantal* I love you D. :Y)

    Lizz, ik bedenk me opeens dat ik ontzettend stom ben geweest om geen woordenlimiet in te voeren.
    Sam bedreigt me nu al met enge praatjes over ellenlange stukken tekst. D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Samantha. Remember me, your best friend? I'm judging. BE NICE!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Samantha. Remember me, your best friend? I'm judging. BE NICE!


    Het is dat ik een planeet moet bedenken, maar ik ga zeker mijn best doen om mijn naam waar te maken :Y)

    Dudley schreef:
    (...)
    OH NO! What did I do?!
    - dies -


    Ik heb al twee kleine ideetjes, maar gezien ik de hele wereld en het ras uit moet werken, zal dat waarschijnlijk groots eindigen 8D En dat is niet eens zozeer een bedreiging, meer een feit x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dominique, Samantha. I hate you both.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hel schreef:
    (...)

    Het is dat ik een planeet moet bedenken, maar ik ga zeker mijn best doen om mijn naam waar te maken :Y)

    Not. Fair.
    Ik ga de volgende keer zó hard een woordenlimiet invoeren, dat je zelfs in China de klap kunt horen!


    "Well, well. Look who we've got here!"