• Had een idee van het "Gezellig" uit eten topic
    Ik lus bijna alle fruit en vlees , maar echt geen groente. Waar onder ook aardappels.Dus nu word ik voor dat al jaren voor gek uitgemaakt en zelfs leraren van de basisschool dachten elk jaar dat ik loog D:.(nu gaat het wat lastiger als je op de middelbare zit.(2)). En het liefst eet ik de hele dag een fruitsalade :'D.

    Dus ik heb even een vraag is het nou zo erg/gek dat ik totaal geen groente lust en wie heeft dat ook dat tie iets totaal niet lust?

    uuhhh ik overdrijf niet ik heb vroeger jaren lang groente moeten eten van me moeder elke avond, dus ik weet wel hoe het smaak en ja ik eet wat de potschaft en ik kan gewoon bij vrienden eten ,want die weten dat ik het niet lust.
    aleen sla en komkommer lus ik =.=

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 20:59 ]


    Shoganai i ne~

    Wow, en dan zeggen mensen dat ik niet veel lust :|


    Happy Birthday my Potter!

    iPotter schreef:
    (...)
    Tja, je zult niet doodvallen of zo, maar volgens mij komt je lichaam dan echt veel te kort.
    geloof me ik ben gezond ik neem 2x 70gr vitamine c (dat eigelijk voor volwassen bedoelt is en dar bedoel ik de dosering mee) en een tablet met allerij vitamine en ik weet het t'is geen plaats vervanging voor groente. :Y)


    Shoganai i ne~

    Dat vind ik aanstellerij. Serieus, grow up, je kan niet zonder groente.
    En natuurlijk is niet alle groente lekker, maar je moet toch wat eten.
    Ik snap ook niet waarom je ouders dat pikken :') ik moet altijd eten wat de pot schaft.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    dat kan toch bijna niet?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    oke..

    Stonem schreef:
    Ik vind het ook niet heel lekker, maar ik eet het wel gewoon. Echt ongezond als je dat niet eet hoor :') Niet zo aanstellen, je kan niet alles lekker vinden wat je moet eten.

    Ik ben nooit ziek en ik eet nooit groente. Ik ga gewoon over mijn nek als ik dat moet eten, dus ik stel me liever aan dan dat ik met geweld moet eten :')


    -

    iPotter schreef:
    Ik ken ook zo'n meisje. Het lijkt me vooral heel lastig en ongezond.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Er zijn zoveel soorten groenten. Dus ook niet 1 soort?
    Heb je wel al eens vanalles geproefd?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Storytime schreef:
    (...)
    Valt wel mee hoe ongezond het is. Ik et weinig soorten groenten en ben zo gezond als een vis.
    Ik zou het wel willen eten, maar als ik alleen al van de geur bijna over mijn nek ga lijkt het me geen goed idee.

    Dat je nooit ziek wordt neemt niet weg dat geen groenten eten ongezond is :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    (...)
    Dat je nooit ziek wordt neemt niet weg dat geen groenten eten ongezond is :')

    Ik heb niet gezegd dat ik nooit ziek ben(wat toevallig zo is) ik heb gezegd dat het ongezond is. Mijn vader werkt in de gezondheidszorg, als het echt zo erg zou zijn zou hij er wel wat aan doen. Ik eet wel wat groenten, alleen niet van harte en eigenlijk veel te weinig, meestal een paar hapjes en steeds de zelfde die ik een beetje lust. Maar 2 ons is ook veel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Ik heb niet gezegd dat ik nooit ziek ben(wat toevallig zo is) ik heb gezegd dat het ongezond is. Mijn vader werkt in de gezondheidszorg, als het echt zo erg zou zijn zou hij er wel wat aan doen. Ik eet wel wat groenten, alleen niet van harte en eigenlijk veel te weinig, meestal een paar hapjes en steeds de zelfde die ik een beetje lust. Maar 2 ons is ook veel.
    eten zegt ook niet alles een gezonde levensstijl hoor er ook bij ;'D.


    Shoganai i ne~

    Ik lust ook geen groeten, wel een paar, hoor. Maar niet allemaal. Dus zaagt mijn moeder met alles wat ik heb, dat het komt omdat ik te weinig groeten eet. Alsof ik dat nu nog geloof... (cat)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dat is wel echt mega ongezond.


    ars moriendi

    Ikzelf lust ook maar héél weinig. Maar dan echt niet normaal weinig :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik lust ook maar 4/5 soorten groente, hoor :'D
    En fruit vind ik gewoon ranzig. Behalve een appel, maar dat eet ik misschien één keer per jaar.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'