• Ik weet niet of dit mogelijk is, maar ik dacht erover na en het leek me wel handig. Bij mijn verhalen heb ik de titel (logisch, natuurlijk) en de titels van mijn hoofdstukken. Maar als ik alleen 1 hoofdstuk in de spotlight wil zetten krijgen we alleen maar de naam van de titel van het hoofdstuk te zien.
    Ik zelf lees eerlijk gezegd eerder dingen uit de spotlight waaraan ik kan zien dat ze me aanspreken. Maar dat kun je niet altijd zien aan de titel van een hoofdstuk. Je kan het alleen zien als je je hele story in de spotlight zet, maar ik vind het handiger om soms alleen een hoofdstuk in de spotlight te zetten zodat mensen die geen abo hebben ook kunnen zien dat ik verder ben gegaan, maar die kunnen dan niet zien bij welke story het hoort.
    Nu is dus mijn suggestie, kan het niet zo komen te staan dat bijvoorbeeld als je 1 hoofdstuk in de spotlight zet dat daarboven dan in een kleiner lettertype de naam van de story komt te staan? Dat lijkt mij in ieder geval een stuk handiger en overzichtelijker. (:

    Voor! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Voor! (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    I don't really care, maar als het jou gelukkig maakt, dan voor. ^^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dumbledore schreef:
    Voor! (:


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Reseda schreef:
    I don't really care, maar als het jou gelukkig maakt, dan voor. ^^

    Reseda schreef:
    I don't really care, maar als het jou gelukkig maakt, dan voor. ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Voor. (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Reseda schreef:
    I don't really care, maar als het jou gelukkig maakt, dan voor. ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ben Zwitserland, want ik weet niet wat je bedoelt en ik moet Frans leren. En dit berichtje is helemaal overbodig. So.. I'm Zwitserland. Klinkt grappig.


    We accept the love we think we deserve.

    Als het past, dan zou het moeten kunnen denk ik ;o

    Reseda schreef:
    I don't really care, maar als het jou gelukkig maakt, dan voor. ^^

    Reseda schreef:
    I don't really care, maar als het jou gelukkig maakt, dan voor. ^^

    Dumbledore schreef:
    Voor! (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dumbledore schreef:
    Voor! (:


    Has no one told you she's not breathing?