• Soms verlang ik er heel erg naar om nog voor één dagje klein te zijn, acht ofzo. Lekker buitenspelen en je niks aantrekken van de "grote mensen" om je heen. Ik verlang soms heel erg naar de kindertijd die ik nooit heb gehad omdat er altijd wel weer kutmensen in de buurt waren die het zonodig moesten verzieken --'. Anyway wil ik gewoon zonder enige verantwoording één dag een kind zijn.

    In ieder geval wilde ik dit liedje met jullie delen, omdat het me heel erg aangreep:




    Hoe zit het met jullie? Hoe was jullie kindertijd (als jullie die al gehad hebben, dan.)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik verlang wel eens terug naar mijn middelbare schooltijd. Dat was echt de leukste tijd EVER!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dubbelpost???? :s

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 22:49 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zecora schreef:
    Ik verlang wel eens terug naar mijn middelbare schooltijd. Dat was echt de leukste tijd EVER!


    Hah, same here. Pas niet echt bij de studenten D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hah, same here. Pas niet echt bij de studenten D:

    Ik bedoelde dan ook een brugpieper :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat wil ik ook zo graag! Dat je gewoon 1 dagje even terug kan naar dat onbezorgde leven.


    To live would be an awfully big adventure

    Soms wil ik dat dan wel, maar aan de andere kant ben ik blij met het leven wat ik nu leid, de verantwoordelijkheden, de vrijheid, gewoon alles. Dus ik verlang er niet zo erg meer naar terug.


    Your make-up is terrible

    Ik verlangde vroeger wel eens terug naar mijn kindheid. Toen alles nog makkelijk was, ik in mijn eigen wereldje leefde en de pijn om mij heen niet zag. Zoveel makkelijker en fijner. Maar ik wil niet terug, nooit meer. Dit is mijn leven, mijn wereld, mijn toekomst en mijn tijd. Ik wil niet meer terug, want ik heb nu wat ik me het meest heb gewenst. Ik geniet van nu, hoe kut het soms ook is. Ik wil nooit meer terug!

    P.s. Dat liedje is echt mooi...

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 8:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou dolgraag weer lekker maf doen, zonder dat iemand er iets van zegt. :'D
    Maar ik doe altijd al gek, alleen iedereen zegt dan: 'Gedraag je een beetje! Je bent 18 ipv 8.' Ik haat zulke lullo's.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    This is the reason I'm a pony.

    Want soms wil ik inderdaad gewoon nog even kind zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Soms wel, maar dan wel met een aantal aanpassingen.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik ben inmiddels bijna 22, maar kan me nog steeds heerlijk kinds gedragen af en toe!
    Mijn kindertijd was op zich heel fijn.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Soms heb ik wel eens zin om tikkertje te spelen en lekker rond te rennen. Zelf heb ik ook niet een echte jeugd gehad, maar ik wil niet terug, nooit gewild. Ik ben blij om wie ik nu ben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    StoryBelle schreef:
    This is the reason I'm a pony.

    Want soms wil ik inderdaad gewoon nog even kind zijn.


    En ponies zijn cool!
    Maar dat heb ik ook :Y)


    quidquid excusatio prandium pro