• want ik heb een vriendje!
    Ja, zelfs ik, het meisje dat verwachte noooit een vriendje te krijgen en forever alone te blijven heeft een vriendje. Hij is lief en schattig en..... zucht, helemaal geweldig. Ja, zoals jullie lezen ben ik helemaal in de wolken. Ik ben gewoon gelukkig en wou mijn geluk even delen.
    Het gebeurde donderdag toen we met een paar mensen ergens film zaten te kijken. Een vriendin van me had al besloten om ons te koppelen, aangezien ze wist dat ik heb leuk vond en hij mij maar we allebei te verlegen waren. Dus samen met haar vriendje zorgde ze er voor dat hij en ik naast mekaar gingen zitten. Toen sloeg hij zijn arm om me heen, en zo hebben we de hele avond gezeten. En vijf minuten voordat ik weg moest zoende hij me. Mijn, en zijn, eerste zoen.
    Ik ben nu echt blij!

    Dus, na mijn verhaal te hebben gelezen, nog iemand een rede om zo blij te zijn?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Gefeliciteerd! Veel plezier samen (:
    Ik ga morgen naar Soul Sister. Dat maakt mij ook heel blij!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Gefeliciteeeerd ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Gefeliciteerd!


    Bad decisions make good stories.

    Wat leuk, veel geluk samen!
    Ik ben blij, omdat ik morgen mijn vriendinnen weer zie.


    You are beautiful, you are love.

    gefeliciteerd.
    op de een of andere manier word ik altijd blij als ik dit soort topics lees omdat ik het iedereen van Q. zo ongeloofelijk gun (:


    Miep

    Gefeliciteerd! En ik heb vandaag 3 leuke boeken gehaald. -Ik word blij van boeken,haha. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    MadameParis schreef:
    Gefeliciteerd!

    Ehm, ik heb gisterenavond bijna gekust met mijn crush, en eh, ja. :W

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 17:51 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Aaaw. Wat lief.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Awh. Gefeliciteerd!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Gefeliciteerd!
    Wij gaan gezellig met de hele familie en schoonfamilie van mijn broer samen nieuwjaar vieren.
    Familiemomenten hebben we door de drukte zelden. dus daar ben ik wel blij om :)
    Maar helaas weegt dat niet op tegen mijn pest humeur aangezien mensjes niet van ander mans spullen kunnen afblijven ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Gefeliciteerd! ;D
    Ik heb vandaag eindelijk m'n tweede A-tijd gezwommen en daar ben ik heeeel erg blij om. Ook al kan ik er theoretisch gezien na vandaag maar twee dagen van genieten. :')

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 0:13 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I'm happy for you, but I want al of that too so yeah bit depressed.


    SLOAN.

    Wat leuk. :3
    Ik ben blij, omdat een heel goede vriendin van mij, die ik niet zo vaak zie, voor het eerst in zeven jaar bij mij thuis zal komen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Hihiihi, wat leuk!


    Pretty is just a pretty word.

    Ahw, veel plezier samen! :p


    Take me to wonderland