• Ik heb altijd nogal somber naar de toekomst gekeken, als ik dat al durfde. Ik was er bang voor, wilde er meestal niet aan denken.
    Maar nu wel, ik zie de toekomst eindelijk positief in vooral omdat ik heb besloten om in kleine stappen te denken. Ik heb plannen gemaakt, waarvoor ik echt wil werken en dat ga ik ook doen. Ik hoef nog maar 3 maanden door te zetten, dat lukt me vast wel. Dan ben ik afgestudeerd, zoek ik een baan en een huis, komt mijn beste vriendin bij me wonen en Mitchell kan dan ook vaker komen.

    Wat zien jullie in de toekomst? Willen jullie er al aan denken of nog niet?


    Your make-up is terrible

    De toekomst is voor mij.. ja.. ik weet het niet. Ik weet het echt niet. Het kan heel goed zijn, maar ook minder goed. Maar ik ben er niet bang voor. Maar goed, ik heb er opzich wel zin in omdat ik dan eindelijk het huis uit kan en echt veel minder zorgen op bepaalde vlakken heb. Ik zie het allemaal wel gebeuren :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Naawh lieverdje -knuffelt je-.

    Mijn toekomst zie ik met plezier tegemoed. Vroeger dacht ik altijd: "Waarvoor doe ik het allemaal?" Want voor mezelf hoefte het allemaal niet. Yes een goede baan en yes een huis boven mijn hoofd, maar wat heb je eraan als je dan toch alleen bent. Dan is het alsnog niet leuk, hoeveel geld je ook verdient en hoe groot je huis ook is.

    Maar nu, nu met jou. Alles is zoveel mooier, zoveel beter. Ik kijk echt met plezier naar wat erop me af gaat komen. Ik doe het rustig in kleine stappen, maar dat maakt het niet minder mooi. Zo kan ik alleen maar meer genieten van het goeds dat jij mij geeft (heart2)

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 8:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wel, ik hoop vooral dat die beter wordt dan het nu. En ik hoop ook dat er in de toekomst een vriendje op mij wacht. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik denk er wel aan... maar het is zo droomachtig, en meestal staat de werkelijkheid niet toe dat die dromen uitkomen..


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    Ik denk er wel aan... maar het is zo droomachtig, en meestal staat de werkelijkheid niet toe dat die dromen uitkomen..


    Je moet ook niet uitgaan van je dromen maar van wat je kan bereiken en daar naartoe leven. Dromen is nooit verkeerd, maak vaak komen ze niet uit.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 8:42 ]


    Your make-up is terrible

    Ik kijk nog niet zo uit naar de toekomst, ik zie wel wat er komt :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik weet niet zo goed wat ik in mijn toekomst moet zien, alleen weet ik wel 1 ding, als het zo door gaat zoals het nu is... dan ben ik mama kwijt in de toekomst. Don't ask me why, het ligt nogal gevoelig.

    Fijn dat je het positief ziet <3


    Where words fail, music speaks

    mijn toekomst? euh, eerst mijn middelbare school afmaken. een vriendje ofzo zit er voorlopig niet in. ik denk dat ik op mezelf ga wonen in een appartementje ofzo :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik leef op dit moment met de week. Ik durf niet verder vooruit te denken. Het enige wat ik doe/heb gedaan om mijn toekomst zeker te stellen, is keihard werken op school, me inschrijven voor een huis en geld opzij zetten.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben blij dat je je toekomst eindelijk positief in ziet, en hoop echt dat het je lukt. Zelf probeer ik het nu ook in klein stappen te doen. Steeds een klein stapje verder komen, om uiteindelijk het grote doel van huisje, boompje, beestje te bereiken.
    Hel veel succes, ik weet dat je het kan. (K)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Stiekem, heel stiekem toen ik de titel las dacht ik aan het sportcomplex van Ajax, want die heet De Toekomst...

    Maar, ik ben er zelf niet zo mee bezig. Ik moet eerst de avondschool zien te halen, en dat kost al grote moeite.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Klinkt inderdaad als een mooie toekomst Niksel ^^
    Toekomst... universiteit... dan werk -> huis. Zodra dat gestabiliseerd is ga ik of proberen heel veel promotie te maken, of gezinsuitbreiding ^^


    Life is hard and then we die

    Mijn toekomst: School afmaken, universiteit, stage lopen, een dikbetaalde baan krijgen en daarna in snelle auto's overal naartoe scheuren.

    Me likes! (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Mijn toekomst: School afmaken, universiteit, stage lopen, een dikbetaalde baan krijgen en daarna in snelle auto's overal naartoe scheuren.

    Me likes! (bloos)
    Me likes too _O_


    Life is hard and then we die

    Horan schreef:
    Ik kijk nog niet zo uit naar de toekomst, ik zie wel wat er komt :3


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.