• Ik heb altijd nogal somber naar de toekomst gekeken, als ik dat al durfde. Ik was er bang voor, wilde er meestal niet aan denken.
    Maar nu wel, ik zie de toekomst eindelijk positief in vooral omdat ik heb besloten om in kleine stappen te denken. Ik heb plannen gemaakt, waarvoor ik echt wil werken en dat ga ik ook doen. Ik hoef nog maar 3 maanden door te zetten, dat lukt me vast wel. Dan ben ik afgestudeerd, zoek ik een baan en een huis, komt mijn beste vriendin bij me wonen en Mitchell kan dan ook vaker komen.

    Wat zien jullie in de toekomst? Willen jullie er al aan denken of nog niet?


    Your make-up is terrible

    Horan schreef:
    Ik kijk nog niet zo uit naar de toekomst, ik zie wel wat er komt :3


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat lijkt me een hele chille toekomst =3
    Ik denk gewoon voor mezelf: Studie afmaken, baantje, leuk huisje, en dan zie ik wel weer.. XD


    26 - 02 - '16

    Horan schreef:
    Ik kijk nog niet zo uit naar de toekomst, ik zie wel wat er komt :3


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Penelopy schreef:
    Ik hoef jou eigenlijk niet echt meer te zeggen wat m'n toekomstplannen zijn aangezien we gaan samen wonen (cat)
    Maar voor iedereen die zo verschrikkelijk in mijn toekomst geintereseerd is: ik droom van het simpele huisje-boompje-beestje. Al zou ik ook makelijk kunnen dromen van een wereldreis, exotische dieren, kastelen, vreemde volken en geloven. maar op het moment ben ik nog even te bang om te hopen en dromen. Hele kleine stapjes lijkt me het beste inderdaad..
    De beste toekomst die ook nog eens realistisch is op dit moment, is met mijn beste vriendin samen wonen.


    Ja, samen maken we er iets van! Stapje voor stapje, dan kijken we wel weer verder. Als we genoeg sparen kunnen we alsnog op reis naar prachtige landen.


    Your make-up is terrible

    Ik kijk liever niet naar de toekomst, word er niet bepaald vrolijk van ofzo.


    -

    tsja dat het gepest ophoud daar kijk ik naar uti. Ik heb mijn wensen al. Ik wil trouwen 2 kinderen (heb al namen:$) Ik wil in een kinderdagverbijf werken. Maar al s ik inderen heb neit meer pas als hun rond de 14 zijn weer. Ik wil een mooie witte bruiloft dat weet ik al wel. Ik wil een goede band houden met mijn familie en tussen mijn 20 en 30 jaar kinderen. zodat mijn pappie en mammie ervan ku;nnen genieten (ja ik heb alles op een rijtje)xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik hoop in de toekomst mijn VWO-diploma te halen, daarna een jaar naar Engeland te gaan om High School te volgen en dan Engels studeren. Na mijn studie wil ik graag Engels lerares worden op een middelbare school, en ergens mijn huisje-boompje-beestje vinden. Liefst niet alleen :')
    Voorlopig ben ik van plan op school hard te werken om een acht als gemiddelde te halen, en mijn vriend achter de vodden aan zitten in zijn laatste jaar zodat hij zijn diploma haalt (ja, dat heeft hij nodig ^^). En ik denk er nu graag al aan, omdat het dingen zijn waar ik echt naar uitkijk.
    Maar jouw toekomst lijkt me ook niet verkeerd (:

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 19:56 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik heb er 3
    De onmogelijke
    Ik wordt ontdekt als model en schrijfster en wordt wereldberoemd
    De misschien mogelijke
    Ik haal het vwo diploma, studeer voor Kinderart. Vindt een leuke man, krijg een paar leuke kinderen en als bijbaante schrijf ik kinderboeken
    De meest waarschijnlijke
    Ik haal mijn vwo diploma net. Ik wordt niet gekozen voor de studie geneeskunde en ga in een kinderdagverblijf werken
    En ik blijf altijd single en verbitterd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, samen maken we er iets van! Stapje voor stapje, dan kijken we wel weer verder. Als we genoeg sparen kunnen we alsnog op reis naar prachtige landen.

    Mag ik dan mee ;(

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 20:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Mag ik dan mee ;(


    Natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Natuurlijk.

    Yes *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn toekomst ziet er verschrikkelijk uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik wil rustig, met hoge punten afstuderen aan mijn school, daarna toegelaten worden op Maastricht, samen met mijn vriend wonen, samen een toekomst waarin hij theaterdocent is en ik volwaardig actrice bij een leuk gezelschap ben, in een verre verre verre toekomst samen oud en grijs worden met een of andere geniale kleine die onze humor en genialiteit heeft.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Assassin schreef:
    (...)

    Je moet ook niet uitgaan van je dromen maar van wat je kan bereiken en daar naartoe leven. Dromen is nooit verkeerd, maak vaak komen ze niet uit.


    dat bedoel ik, maar je doelen halen is vaak toch in de praktijk best lastig :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik kijk nogal sober naar de toekomst.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.