• Toen ik vandaag op school aankwam hadden ze ingebroken.
    Er is ongeveer 1OOO€ weg , superveel computers , een paar biemers en belangrijke documenten gestolen.
    Het moet iemand van onze school zijn geweest of een oud-leerling want de dader wist waar het geld lag.

    Is er bij jullie ooit al eens ingebroken?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Omg, dat is best wel eng o.o Waarom hebben ze 1000 euro los liggen though..
    Bij mij zelf niet, op school... geen idee.


    *beamer btw ^^;

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:57 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Na'aawh, dat is echt kut!

    Alleen mijn fiets is achter mijn huis weggestolen.. en dan te bedenken dat het gangetje achter mijn huis echt onmogelijk te vinden is + het is echt zo'n creepy verkracht gangetje.. dat moet dus ook iemand geweest zijn die ik kende..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oh als diegene toch scholen aan het beroven is, hij mag ook meteen onze school in de fik steken :3


    SLOAN.

    Morgenstern schreef:
    Oh als diegene toch scholen aan het beroven is, hij mag ook meteen onze school in de fik steken :3

    Dit^ , maar dan wel voor woensdag :'D.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    jep, bij mij thuis. Een aantal horloges en machetteknopen waren gestolen, maar gelukkig geen laptops of horloges die heel erg duur/nieuw waren. Plus, we hebben een alarm, dus de dieven moeten echt gestresst zijn geweest.

    Ze waren eigenlijk ook best dom: er lag een diuur horloge op het telefoontafeltje, maar die heeben ze niet megenome, evenals de laptop die onder de bank lag. Ook hebben we een soort kleine bieb, maar rechts staat een megacomputer van m'n vader. Als je snel de deur opendoet en de stoel staat aangeschoven, dan zie je hem niet xD

    maar best kut dat iemand zoveel van je school steelt.


    Obviously.

    Onze auto is een paar jaar geleden gestolen.
    En het grappige was toch wel dat mijn ouders er pas savonds achter kwamen.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Hahahaha hebben ze ook bij ons gedaan. Halve lessen ftw! MAar um waarom heeft je school €1000 euro? En waarom zouden leerlingen dat weten? Ik weet dat echt niet van mijn school hoor hahaha!:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Bij ons op school een aantal maanden geleden was er ingebroken en toen waren de snoepautomaten leeg gemaakt en gemold. Lol, echt, dat je daarvoor gaat inbreken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Bij ons op school een aantal maanden geleden was er ingebroken en toen waren de snoepautomaten leeg gemaakt en gemold. Lol, echt, dat je daarvoor gaat inbreken.

    Bij ons was een automaat (waar een beetje geld in lag)ook opengebroken xd


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Scary :( Dat is natuurlijk echt niet leuk.
    Ik hoop dat alles goed komt en dat het vergoed kan worden voor de school :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Herbie schreef:
    (...)
    Bij ons was een automaat (waar een beetje geld in lag)ook opengebroken xd


    Bij ons hadden ze het geld erin gelaten en alleen het snoep eruit gehaald, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bij m'n thuis 2 keer.
    En in m'n vorige school toen ik in het eerste middelbaar zat hadden een paar leerlingen van een andere school de ramen van onze school ingeslagen met Chrysostomos, alleen maar om onze leerlingen te kloten..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Op mijn oude school zijn ook eens computers gestolen. En spullen uit het natuurkunde lokaal.
    & bij ons thuis is ook eens ingebroken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op mijn basisschool in de klas wwaar ik zat en toen was er pqniek







    Om een spin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uhm ja, op de basisschool was er ingebroken. 15 laptops weg, 2 beamers. Daders zijn nooit gevonden ...

    Oh en de nieuwe toilenten van mijn broer zijn school zijn onlangs ook in de fik gestoken. Het was een leerling van die school, dom natuurlijk want ze hebben hem te pakken gekregen ...