• Heeyy peeps, ik vroeg me af, wat vinden jullie nou écht een góed boek?
    Hoe heet hij en wie is de schrijver?
    Zelf kan ik echt onmogelijk kiezen ik heb 115 boeken van mezelf en nog veel meer gelezen uit de bieb. De meeste waren allemaal geweldig. Wel eentje die er echt met een paar anderen tussenuit springt is de Stravaganza trilogie van Mary Hoffman.
    Dus welk boek vinden jullie geweldig?

    ps. is dit wel goed geplaatst?xp


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    nietmoeilijk ;D
    Twilight <33333 + New Moon + Eclipse + Breaking Dawn <3 n__n

    Ik vind Laat me! van Kate Cann geweldig, en de Harry Potter boeken.

    euh, k heb al veel boeken gelezen (ben geen seut hoor, m aleus gewoon té snelxD)

    Enneuh, jah welek zijn goed
    Sharren Dan
    Kruistocht in spijkerbroek
    afblijven
    harry potter
    lord of the rings
    ... (da zijn nu effe de eerste da in me opkomen, want t is al effe geleden da k nog ne boek heb gelezen ma mijn record is 569 pagina's in 2.5 dag (ben er ni echt trots op want had koppijn xD)


    everything you imagined, and more...

    nietmoeilijk ;D
    Twilight <33333 + New Moon + Eclipse + Breaking Dawn <3 n__n


    twilight <3333333333333333 zo mooii


    everything you imagined, and more...

    nietmoeilijk ;D
    Twilight <33333 + New Moon + Eclipse + Breaking Dawn <3 n__n
    Ik wou Twilight hebben op vakantie:O maar die wou me pappie niet voor me kopen omdat ik al 11 boeken had gekregen >< en ikzelf had weer es geen geld x_x


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Waar gaat Twilight over?

    Waar gaat Twilight over?


    Over een meisje, Bella, en die gaat verhuizen om bij dr vader te wonen en dan gaat ze daar naar school. en dan ontmoet ze Edward en dan blijkt hij een vampier te zijn ;D
    maar je moet hem in het Engels lezeeen. NL vertaalde boeken zijn soms zo fxcked up :x

    Willst du mit mir gehn van NENA

    Het is een autobiografisch boek.. maar ik vind het prachtig.. gewoon haar manier van leven.. haar manier van denken en beredeneren.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    Over een meisje, Bella, en die gaat verhuizen om bij dr vader te wonen en dan gaat ze daar naar school. en dan ontmoet ze Edward en dan blijkt hij een vampier te zijn ;D
    maar je moet hem in het Engels lezeeen. NL vertaalde boeken zijn soms zo fxcked up :x


    jah das waar. maar soms zijn ze ook goed vertaalt hoor. En jah als ik hem nu ga lezen in het engels en niet goed weet hoe het verhaal loopt, dan ga k er ni veel van vertsaan (heb dees jaar pas engels wete?)


    everything you imagined, and more...

    (...)

    jah das waar. maar soms zijn ze ook goed vertaalt hoor. En jah als ik hem nu ga lezen in het engels en niet goed weet hoe het verhaal loopt, dan ga k er ni veel van vertsaan (heb dees jaar pas engels wete?)

    Jaa i know, en ik lees meeste boeken ook gewoon in NL hoor XD dit is eigenlijk gewoon een uitzondering. maar ik vind de grappen + slagzinnen [? XD] leuker in het Engels denk ik. Dat heb ik best vaak met de Twilight series, dan vraag ik me echt af hoe ze dat nou weer in het NL gaan vertalen. + het is goed voor je engels :x

    alle boeken van Amelie notombq (weet niet zeker of het juist geschreven is)

    "the secret" wil ik zeer graag lezen maar ik moet naar een andre stad om hem te kunnen huren in de bib.

    Dirck bracke en wiliam Shakespeare

    en als je graag horros en thrillers leest moet je op zoek gaan naar japanese schrijvers die zijn daar machtig in ;)

    Harry Potter, the Lord of the Rings, Trilogie van Zeven Wateren door Julliet Marillier <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    whaaaaa peoples n_n Ik heb vandaag P.s. Ik hou van je gekregen, ik wou dat boek zo freakin' graag x3 eindelijk:D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wilde net een topic starten over dat ik nét een boek uitgelezen heb. Ik ben nog steeds in shock, maar het is gewoon zó fantastisch. Voor mijn part maak ik er een heel boekverslag over en zet het hier online.

    Het boek: Verblind
    Schrijfster: Mel Wallis de Vries


    ok

    LoverBoys, De stalker, Chatroom
    Alle 3 van Helen Vreeswijk
    ik vind ze echt super geweldig fzo! Ö


    we're just misguided ghosts