• Dit klinkt vast dom.

    Ik zie mijn vriend voor het eerst een aantal dagen niet. Ik woonde eerst op een woongroep, maar ben weer thuis gaan wonen. De woongroep was in dezelfde stad als waar mijn vriend woont. Thuis niet..
    Ik zit constant (bijna) te huilen en ik kan mezelf niet opvrolijken of afleiden. Ik spreek hem vanavond pas, als hij het niet vergeten is.. Ik zie hem woensdag of vrijdag weer..

    Heeft iemand tips om me me beter te laten voelen/af te leiden?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja, ik vind 't persoonlijk niks voorstellen als je je vriend een paar dagen moet missen - 't kan je ook een goeie motivatie geven om je schoolwerk in orde te maken - dus vrees dat je aan mij weinig hebt. Doe dingen met vrienden oid.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik spreek hem vanavond pas, als hij het niet vergeten is..

    Lijkt me geen goed teken als hij dat al vergeet als jij hem zo erg mist, lijkt het niet van 2 kanten te komen :/
    Succes btw!

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 14:26 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    :W Ik heb ergere LAT-relaties gezien/meegemaakt...

    dus, mijn tips?
    Schrijf naar hem als je hem teveel mist. (Hij hoeft het niet eens te lezen, maar bij mij hielp het)
    Doe huiswerk, etc, om jezelf bezig te houden

    en lees dit lijstje met LAT-activiteiten!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik weet dat het niet de ergste is, maar het is wel héél anders. Ik zag hem bijna vijf maanden elke dag, hé.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'