• Het is toch zo dat Durmstrang in Noorwegen/Scandinavië/iets in die richting ligt? Want ik zie wel vaker mensen zeggen dat Durmstrang in Bulgarije ligt, maar dan denk ik: Hoezo dan de bontjassen voor schoolgewaad?
    Of ben ik nou zo dom?


    Deep inside, I've never felt alive

    ik dacht in rusland
    maar Viktor Krum speelt toch ook voor Bulgarije


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    In Bulgarije kan het ook wel koud zijn, hoor.
    + het is een boek waarin magie bestaat.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 19:12 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Please google your shit

    Je hebt wel gelijk.
    Mensen denken misschien Bulgarije omdat Victor voor hun Zwerkbal team speelde.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 19:14 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Op harry potter wiki staat:
    The Durmstrang Institute is a wizarding school. It is located in the northernmost regions of either Sweden or Norway.


    (Be)lieve in (you)rself

    Saph schreef:
    Please google your shit

    Je hebt wel gelijk.
    Mensen denken misschien Bulgarije omdat Victor voor hun Zwerkbal team speelde.


    Ik kijk nooit op dat soort dingen... Het kan best zijn dat daar alles van klopt, maar ik had altijd gekeken op de HP Encyclopedia, maar die is er mee uit gescheeën, dus...

    En dat dacht ik dus ook, toen mensen dat gingen denken...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik had het een keer opgezocht. De precieze locatie is onbekend, maar het ligt ergens in Noorwegen, als ik het me goed herinner.


    Caution first, always.

    In Noorwegen en Zweden heb ik nog nooit iemand met zo'n jas zien lopen hoor? En geloof me, als dat er was zou ik het gezien moeten hebben.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.