• http://www.youtube.com/watch?v=O-b4fPgNacU




    Dit is mijn eerste zelfgemaakte filmpje over HP
    Eigenlijk is het mijn gedicht dat in beeld is gebracht :]


    =

    Kippenvel man.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Waauw echt goed ben jij zeg! En heeeel mooi gedicht! (;


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Gehe dankje :]


    =

    Mooi!


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Persoonlijk vind ik 'xRidiculus' in de hoek erg storend, sommige beelden volgen elkaar te snel op, waardoor het moeilijk word om de beelden te zien en in bepaalde stukjes was de tekst ook moeilijk leesbaar omdat hij zo hard verkleind was en te snel overging in beelden.


    Ex astris, sciencia

    Okay, dankzij dit filmpje ga ik straks weer alle HPfilms kijken, ik werd er helemaal verdrietig van hehe =P
    Hij is echt awesome!

    Even een tip: misschien het lettertype wat groter?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Bronte schreef:
    Persoonlijk vind ik 'xRidiculus' in de hoek erg storend, sommige beelden volgen elkaar te snel op, waardoor het moeilijk word om de beelden te zien en in bepaalde stukjes was de tekst ook moeilijk leesbaar omdat hij zo hard verkleind was en te snel overging in beelden.



    + de muziek op het einde stopte opeens, zomaar.

    Maar verder is het echt mooi, nu heb ik zin om weer HP te zien (:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Oppugno schreef:
    Okay, dankzij dit filmpje ga ik straks weer alle HPfilms kijken, ik werd er helemaal verdrietig van hehe =P
    Hij is echt awesome!

    Even een tip: misschien het lettertype wat groter?


    Als het lettertype wat groter werd paste het niet in het beeld vandaar dat ik mijn gedicht eronder heb gezet bij beschrijvingen ^^


    Dar xRidiculus staat er trouwens zodat mensen het niet kunnen kopieren.
    (als eigendom teken)


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Als het lettertype wat groter werd paste het niet in het beeld vandaar dat ik mijn gedicht eronder heb gezet bij beschrijvingen ^^


    Dar xRidiculus staat er trouwens zodat mensen het niet kunnen kopieren.
    (als eigendom teken)


    Ik wil niet vervelend doen, maar je mag xRidiculus niet plaatsen op de fragmenten uit de film. Die zijn niet van jou, ook al heb je ze zelf samengesteld. Jij hebt niet het recht op die beelden. Op de tekst mag het wel, want dat heb je zelf geschreven.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Ik wil niet vervelend doen, maar je mag xRidiculus niet plaatsen op de fragmenten uit de film. Die zijn niet van jou, ook al heb je ze zelf samengesteld. Jij hebt niet het recht op die beelden. Op de tekst mag het wel, want dat heb je zelf geschreven.



    Het filmpje is wel mijn eigendom dus daarom staat mijn youtubeaccount naam daar^^ Dat doen zoveel mensjes :3


    =

    ... ok ik wist niet dat het stukjes bevat uit de laatste delen.. dus ik ben halverwege gestopt..

    Maar wel leuk tot zo ver ik et gezien heb ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind hem heel mooi, echt kippenvel.

    Hoe heet dat liedje dat je gebruikt trouwens ook alweer?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ah dit is zo mooi.


    Alleen maar tranen van geluk

    Pariah schreef:
    Ik vind hem heel mooi, echt kippenvel.

    Hoe heet dat liedje dat je gebruikt trouwens ook alweer?



    Alleen maar tranen van geluk

    *krijgt kippenvel* zo mooi D:
    (nyaaaaaaaa D=: )

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 19:43 ]


    Shoganai i ne~