• Omdat ik het idee heb dat sommige wel en opkikker kunnen gebruiken heb ik een idee. We gaan hier alleen maar de pluspunten van ons leven opnoemen. Ik begin wel.

    Ik ben gelukkig omdat:
    Ik de meest geweldige vader ooit heb. Daarbij ook nog een geweldige moeder,stiefbroer,en stiefmoeder (Waarmee de vrede is hersteld). Ook heb ik de meest geweldige vrienden ooit. Chella (Ja ik wil soms haar nek omdraaien maar ik hou wel van der) &en Sissi zijn alles voor me.
    En natuurlijk mijn vriend. Ik kan niet meer zonder hem
    En plus dat ik een dak boven mijn hoofd heb en elke avond met mijn gezin aan tafel zit.
    En natuurlijk dat ik gezond ben.

    En nu jij?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 19:22 ]

    Op dit moment ben ik gelukkig omdat iemand me een heel mooi compliment heeft gegeven. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben gelukkig omdat ik het geluk heb om te leven in een rijk land waar je vrijheid van meningsuiting hebt.


    Not all those who wander are lost.

    Ik ben gelukkig omdat ik het leven heb leren accepteren zoals het is en overal het beste van probeer te maken en daar van te genieten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben gelukkig omdat:
    ~Ik niet in een de 3e wereld land woon.
    ~Ik gezond ben. (dus geen ziektes/aandoeningen heb)
    ~Ik dromen heb.
    ~Super familie en vrienden heb.
    ~Ik mezelf kan zijn.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik ben gelukkig omdat alles wel lekker gaat. Geweldige vrienden vooral, hun maken echt mijn dag goed (:


    We can't spend our lives waiting to live.

    - Ik ga me de komende tijd niet vervelen in de weekenden.
    - Ga in de vakantie naar Turkije.
    - Ben nu eindelijk een stapje verder met Maya.
    - Ik ben gezond.
    - Ik sta nuchter in 't leven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben gelukkig omdat mijn familie gezond en veel om elkaar geeft. En ik ben trots op mezelf dat ik zoveel dingen tegelijk aankan, omdat ik best gevoelig ben.
    Ik ben ook gelukkig omdat ik in Nederland woon, waar alles beter is dan in 3e wereldlanden - ik vind dat we ons druk maken om niets.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 19:23 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik ga mijn vriendje zaterdag zien (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hmm.. ik 3 géweldige vrienden. Ik doe een goede opleiding waar ik later echt iets mee kan. Ik kan goed opschieten met beide ouders (alhoewel de een een zwaar probleemgeval is) maar we kunnen echt goed met elkaar. Ik ben gezond. Ik ben goed tevreden met mijn lichaam, en het wordt mooi weer :'D.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Clefairy schreef:
    Ik ga mijn vriendje zaterdag zien (;


    ^this


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben gelukkig want ik ben verliefd (krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    ik ben gelukkig omdat, ik me niks meer aantrek van wat andere zeggen of doen, ik sinds dit jaar ongeveer de kracht van muziek heb ontdekt en nu bijna de hele tijd muziek op het staan en omdat ik een plek heb waar ik naar toe kan gaan om na te denken/ (al het andere van vrienden en gezond zijn ook maar dat is al zo vaak genoemd)

    omdat ik
    - me sterker voel door komplimenten
    - ik schijnbaar plaatjes mooi kan bewerkenxD
    - ik een nichtje van 1 maand heb
    - een neefje van 2 die mij mist als hij langs komt en niet met me naar het pleintje kan.
    - eigeljk wel lieve ouders en broer hebxD
    DE BESTE VRIENDIN DIE IEMAND WENSEN KAN HEB


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben gelukkig omdat:

    -Ik hele lieve vrienden heb.
    -Ik heel fijn werk heb.
    -Ik een hele lieve familie heb.
    -Ik heel fijn woon.
    -Ik altijd bij iemand terrecht kan als ik met iets zit.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 19:31 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    +Ik over twee maanden een nieuw schoonbroertje heb en ik bij de bevalling ga zijn.

    Bentley!

    Kan niet wachten tot hij er is.