• Volgens de inktvis van onze Oosterburen, wint Nederland van Spanje in het WK 2010
    De Duitse inktvis die voorspelde dat Duitsland van Spanje ging verliezen, heeft gelijk gekregen.
    Dinsdag voorspelde inktvis Paul, via een twee voederbakjes in zijn aquarium dat Duitsland niet in de finale zou komen tot grote schrik van de Duitse voetbalfans.
    Bij onze Oosterburen is Paul inmiddels uitgegroeid tot een waar orakel. Eerder wist de inktvis, volgens zijn verzorgers, de EK in 2008 voor zo’n 70% goed te voorspellen.
    Ook dit WK lijkt Paul keer op keer het zesde zintuig goed te gebruiken. Het dier had zelfs een honderd procent-score, inclusief de Duitse nederlaag tegen Servië en nu ook Spanje.
    Nederlandse bijgelovigen kunnen tijdens de finale Nederland tegen Spanje in iedergeval rustig achterover gaan zitten. De voorspellende Duitse octopus Paul heeft namelijk opnieuw gesproken: Nederland wordt Wereldkampioen.

    © Bron > Blink op nieuws

    9/7/2010 Octopus Paul: Nederland verliest!

    Van onze Telesportredactie
    OBERHAUSEN - Als het aan Octopus Paul ligt, gaat Spanje met de wereldbeker naar huis. De inktvis, die leeft in Sea Life Aquarium in het Duitse Oberhausen, blijkt over voorspellende gaven te beschikken. Hij voorspelde tot nu toe alle wedstrijden van het Duitse elftal goed.


    Octopus Paul laat de Nederlandse mossel links liggen en kiest voor die van Spanje.
    Vanochtend om 11.00 uur was live te zien dat Paul als eerste de Spaanse mossel at. Dat zou dus betekenen dat Oranje zondagavond geen wereldkampioen wordt, maar dat Spanje de wereldbeker mee naar huis mag nemen. We zullen nog een paar dagen moeten wachten voordat duidelijk wordt of Paul echt een orakel is.

    Bron: Telegraaf.nl

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 juli 2010 - 12:17 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ja ik heb die inktvis gezien :3
    Ik dacht dat hij het wel fout zou hebben, maar hij had gelijk dat spanje zou winnen^^

    HOPELIJK :9~


    we've only said goodbye with words

    Ik hoop dat hij het mis heeft. ;x


    All this dampness is damp.

    Ik hoop van niet :'D
    Laat onze lieve octopus maar ongelijk hebben ^^

    + als Nederland écht zou winnen.
    Blijf normaal mensen. Voetbal is zo al stom genoeg.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 12:38 ]


    You’re falling into history.

    Tot nu toe heeft 'ie gewoon alles goed voorspeld 0_0
    Best bijzonder c:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    neeeee, dat wil ik niet. ):


    Smiling but close to tears.

    Haha ik zag het. Naja nu maar hopen dat ie gelijk heeft :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    We zullen zien.. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ehm, ik ben voor allebei. Dus ehm. AAAAH SPAANJE, nederland, Spanje nederland. Okay, toch voor SPanje ;3


    SLOAN.

    hoop dat hij het goed heeft, alleen ik zit dan in de auto naar spanje .


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    We worden kampioeeeeeeen.


    I live for the applause, you will die for it.

    "Helaas mogen we nu niet te vroeg juichen. Een belletje naar Sea Life deed namelijk uitkomen dat de foto bewerkt is en dat octopus Paul zaterdag zijn voorspelling pas gaat doen rond de WK-finale. Hopelijk kiest Paul dan wel de Nederlandse mossel als eerst."

    Bron: Telegraaf ;p


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hou van die inktvis.:9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    Kassiewijle schreef:
    "Helaas mogen we nu niet te vroeg juichen. Een belletje naar Sea Life deed namelijk uitkomen dat de foto bewerkt is en dat octopus Paul zaterdag zijn voorspelling pas gaat doen rond de WK-finale. Hopelijk kiest Paul dan wel de Nederlandse mossel als eerst."

    Bron: Telegraaf ;p


    Hopelijk D:


    we've only said goodbye with words

    Ik hoop dat Nederland wint.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 12:25 ]