• Derjuist kreeg ik sms van mijn mama en er stond 'Waar is sloeber?' (dat is mijn hond.) Dus ik dacht van 'wtf stuurt zij mij weer?' dus ik stuurde zo terug 'Die is gaan shoppen (;' Want ik dacht van, ze speelt vast met mijn voeten. Maar ze dacht dat ze onze hond had zien lopen, maar kon niet want hij was hier.

    Iemand ook al zo iets droog mee gemaakt?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 19:58 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn hond gaat ook altijd shoppen hoor. Normaalste zaak van de wereld. :Y)

    hahaah dat is freaking droog. ahahaah. ehm tsja ik maak zoveel gekke dingen mee. laatst mijn p'; jeroen doe je hnaden boven tafel (das mijn broer en is autist) wat doet ie doet ie zijn handen boven de tafel zweven. pa jeroen eet nou eens door. zegt ie dat lukt niet als mijn handen boven de tafel moeten. en ook We zaten te grappen over fietsenhumor zegt mijn pa ikbegrijp julile humor niet. ik hje hebt geen humor weetje wat ie zij owja das waar. hij had het niet in de gaten dat die dat zij ik lag helemaal plat van het lachen xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat mijn opa en oma opbelde met de vraag of we toevallig iets miste
    Nee hoor deen we niet
    Bleek de hond bij mijn opa en oma te zijn en die wonen aan de andere kant van de stad.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, vast wel.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Altair schreef:
    Mijn hond gaat ook altijd shoppen hoor. Normaalste zaak van de wereld. :Y)


    It's going to be difficult, but not impossible.