• Ik heb rood haar en wordt daar erg op gepest nou zit ik te denken zal ik mijn haar blonderen of een deel daarvan dus een paar plukken aaah wat moet ik doen


    Mijn geheim is geheim

    Je moet in ieder geval niet je haar verven omdat anderen je er mee pesten.
    Doe wat je zelf leuk vindt, het gaat om jouw mening en niet om die van anderen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Vind jij je rode haar niet mooi?
    If you're going to dye it, you should do it because you want to, not because other people bully you.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 23:04 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ROOD HAAR IS DA BOMB.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ten schreef:
    Vind jij je rode haar niet mooi?
    If you're going to dye it, you should do it because you want to, not because other people bully you.

    ;D Als ze je daarmee pesten, zijn ze nog kleine kinders.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Als je het alleen wilt verven omdat je gepest word, NIET DOEN!. Ik heb ook rood haar en ik werd vroeger ook heel erg er mee gepest, maar niet comprimeren mensen me er juist mee, gister nog zei een vriendin dat ze mijn haar prachtig vind en wilt hebben.

    Als je het toch wilt verven, voor je zelf, moet je heel erg oppassen met j huidskleur. Meestal ben je erg licht als je rood bent en dan staat blond niet echt, dan kan je beter voor bruin gaat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik WIL juist rood haar o.O


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik verf mijn haar juist regelmatig rood. Maar heb je rood haar of rost? Als je rost haar hebt, pakken veel kleuringen namelijk niet zo goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rood is in guuuuurl, don't do it.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Neeee, moet je echt niet doen! Ik vind mensen met rood haar juist mooi, laat andere mensen jou niet wijsmaken dat je niet mooi bent vanwege je haarkleur of iets anders, alsjeblieft. Luister niet naar die stomme pestkoppen, ik weet hoe het voelt, maar als je het eigenlijk niet wilt, moet je het niet doen.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Je moet het sowieso niet dye'en, of strookjes blond. Overigens past rood haar waarschijnlijk bij je en bovendien is het een zeldzamere kleur. Houden dus! Heb je een foto?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Oh wait.. You're a boy..
    Don't do it! Bitches love Ed Sheeran.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.