• Wie zou er met mij een story willen schrijven over een nerdy meisje, die de 'lerares' wordt van de jongens, tijdens hun tour?
    Het klinkt nu vast vaag! Ik weet niet of mensen het gaan lezen qua storyline. Dat wilde ik door middel van dit topic ook te weten komen..
    So, iemand die zich wilt 'aanmelden'? xd
    Xxxxxx


    Geen reclame, please.

    I'd love to!


    I slept in castles and fell in love 'cause i was tought to dream.

    ik wil me altijd Kanditaat stellen xd hahaha


    i'm broken, do you hear me.

    Nou eigenlijk, het lijkt me heel leuk maar ik weet nu al dat ik het niet ga redden met school.. Dus toch maar niet ;c ;(


    I slept in castles and fell in love 'cause i was tought to dream.

    mij mag je ALTIJD vragen! ik zou het super leuk vinden :D


    We are young, no one can tell us we're wrong.

    Lijkt me een leuk verhaal. Alleen kan ik me niet verkiesbaar stellen omdat ik dan alleen in het weekend een hoofdstuk kan schrijven.
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 26 sep 2011 - 22:40 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Mij mag je altijd vragen ;D maar op dit moment heb ik al vijf verhalen en die wil ik eerst eindigen, toch wel 2, anders zal ik echt maar 1 keer in de week kunnen schrijven. Ik zal met deze uitleg waarschijnlijk niet in aanmerking komen maar zo zie je dat er wel veel mensen met je willen schrijven ;)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Meeeee tooo (lol)xd.


    ' Nyctophilia '

    Hallo naamgenootje :'D
    Ik zou misschien wel kunne, je moet maar kijken bij mijn verhalen of je me goed vind schrijven. Ik heb alleen niet heel veel tijd, dus de deeltjes zullen niet zo snel gaan ;x


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hmm, jammer dat het weer zo'n cliché is. Het lijkt wel alsof de ideeën van Justin Bieber verhalen zijn overgeheveld naar One Direction verhalen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou wel willen als je niet al iemand anders hebt. Als je wilt weten hoe ik schrijf moet je me even een pb sturen want ik heb (nog) geen verhalen op quizlet :)


    Oh my God, Becky. Look at her butt.

    I`m in.


    If the shorts don't fit, take another pair. Maybe they will.

    Ik heb jullie een privé bericht gestuurd! ;D
    je kan nog steeds 'aanmelden'

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 20:59 ]


    Geen reclame, please.

    Ik wil ook wel met je schrijven (:. En leuk idee btw <3


    Derek and Meredith are soulmates.

    ik zou wel willen,,


    dare to dream, and never say never