• Ik was de hele dag vrolijk, niks aan de hand. Niet moe ofzo. Ik had het laatste uur gym, waar ik al sowieso geen zin in had. Gingen we ook nog softballen waar ik helemaal niet goed in ben. We waren met z'n vieren.
    En ik stond klaar om de bal te gaan vangen. Krijg ik hem met volle kracht recht in mijn gezicht. Mijn bril die vloog serieus. En mijn hoofd knalde zo naar achter. En nu heb ik een dikke bloedlip D: Maar het rare is, ik ben de hele dag niet moe geweest, en na het ongelukje ben ik heel moe. Vallen me ogen steeds dicht. En dat vind ik niet leuk want ik mag niet slapen want ik heb heeel erg veel huiswerk D: Stomme gym.

    Om het topic nuttig te houden : Hoe was jou dag?

    Arme jij! Ik had een leuke dag. De hele dag buiten geweest met dat lekkere weer. Nu fijn Quizletten en vanavond zwemmen :D

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 17:00 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Lang maar leuk, mijn BF is jarig (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Die moeheid komt door die klap,volgens mij kan je moe worden als je een lichte hersenschudding heb. Sterkte.
    Mijn dag was wel ok.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Waarschijnlijk was die klap harder dan je verwachtte..


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wij hadden sportdag vandaag, ik heb gevoetbald en softbal gedaan. Ik zit onder de blauwe plekken en ik heb niet bepaald vrienden gemaakt vandaag. Pfft, sport op school moeten ze echt afschaffen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Reseda schreef:
    Wij hadden sportdag vandaag, ik heb gevoetbald en softbal gedaan. Ik zit onder de blauwe plekken en ik heb niet bepaald vrienden gemaakt vandaag. Pfft, sport op school moeten ze echt afschaffen.

    Agree with that.

    Storytime schreef:
    Die moeheid komt door die klap,volgens mij kan je moe worden als je een lichte hersenschudding heb. Sterkte.
    Mijn dag was wel ok.

    Dan vraag ik straks wel aan me ma als ze thuis is of ze me naar de dokter brengt. Want heb ook hele erge hoofdpijn, maar ik mag geen paracetamol pakken zonder toestemming van mijn moeder lol

    Ooh Geen geluk gehad ! Je moet dan toch hoofdpijn hebben?Veel beterschap!
    Mijn dag was tof!Ik heb maar 4 uur les gehad omdat ik naar de ortho moest want mijn beugel is eraf (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Storytime schreef:
    Die moeheid komt door die klap,volgens mij kan je moe worden als je een lichte hersenschudding heb. Sterkte.
    Mijn dag was wel ok.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Positive schreef:
    (...)
    Dan vraag ik straks wel aan me ma als ze thuis is of ze me naar de dokter brengt. Want heb ook hele erge hoofdpijn, maar ik mag geen paracetamol pakken zonder toestemming van mijn moeder lol

    Dan heb je een lichte hersenschudding. Je kan dan beter ook geen paracetamol in nemen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zoals gewoon. Saai.


    Food.

    Mijn dag was helemaal kut.

    Abominate schreef:
    Mijn dag was helemaal kut.

    aawh hoezo?

    Schoolgym is gewoon een achterbakse methode van school om lijfstraffen uit te delen terwijl dat eigenlijk niet meer mag. (cat)

    Als je je huiswerk trouwens niet af krijgt of niet kunt maken, vind ik dat je leraren daar morgen best wat begrip voor mogen tonen. Vraag anders aan je ouders of ze een briefje voor je willen schrijven. Beterschap. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn dag was... ook wel kut. Maar het kan altijd kutter nu ik jouw verhaal lees, sterkte ermee en hou je lip koel, anders gaat 'ie zwellen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!