• Ik ging vandaag kleding kopen. Ik zat in mijn kleedhokje om te kleden omdat ik kleding wilde passen, komt er opeens een klein kind zo onder dat gordijn door mijn hokje in kruipen. Zo genant!

    Om het nuttig te houden:
    Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt?


    26 - 02 - '16

    Haha, dat had ik vorige jaar ook xD net toen ik mijn bh uit had :| Dus toen gilde ik keihard: SODEMIETER OP!:@
    Want ik schrok me dood xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omg haha!
    Ik heb een keer gehad dat ik iets wilde passen. Dus ik loop naar dat kleedhokje, en mijn vriendin roepen "Euh, Melinda, Melinda!". Loop ik naar binnen, begint er ineens iemand te gillen. Bleek er dus iemand in te zitten. Echt zo'n domme actie X'D
    Telkens als ik die winkel dan in loop, schaam ik me nog best wel. Haha.


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    TwiSparkle schreef:
    (...)

    gelukkig doet mijn moeder dat niet, ik houd het gordijn stevig vast :Y)

    maar idd wel genant


    Het gordijn is mijn grootste vriend! : D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    nerveus schreef:
    Haha, dat had ik vorige jaar ook xD net toen ik mijn bh uit had :| Dus toen gilde ik keihard: SODEMIETER OP!:@
    Want ik schrok me dood xD


    Ik zei op een redelijk onvriendelijke manier dat dat meisje heel snel weg moest gaan. En dan ook nog zo dom kijken, ik bedoel, je gaat toch niet zomaar onder een gordijn doorkruipen!


    26 - 02 - '16

    Basecca schreef:
    (...)

    Het gordijn is mijn grootste vriend! : D


    Ik vind dat er gewoon een grote stalen deur met een slot op die kleedhokjes moet i.p.v die veel te korte rotgordijnen :X


    26 - 02 - '16

    Ik wil zelf me bh's kopen ,maar elke keer moet me moeder mee. Doet ze dat hokje open om te vragen of het goed zit.... heb ik net me bh uit gedaan elke keer weer D:. En dat ze mee gaat naar de winkel voor bh's is al erg C:


    Shoganai i ne~

    POM schreef:
    (...)

    Ik vind dat er gewoon een grote stalen deur met een slot op die kleedhokjes moet i.p.v die veel te korte rotgordijnen :X

    Mee eens! Oh en als er dan toch gordijnen zijn, moeten ze goed toe kunnen,want meestal heb je nog van die gigantische gaten aan de zijkanten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik was eens op de wc, brak mijn nichtje ineens de slot open met zo'n muntje -____-" Gelukkig had ik mijn broek wel aan... :')


    Ligt and Darkness are both very different..

    POM schreef:
    (...)

    Ik vind dat er gewoon een grote stalen deur met een slot op die kleedhokjes moet i.p.v die veel te korte rotgordijnen :X


    Ik hou niet van sloten... Ik heb mezelf ooit opgesloten op een wc in de V&D en toen riep ik heel hard om hulp... Ik heb wel een kwartier daar gezeten, maar die WC was afgesloten dus leek het net alsof ik aan het kreunen was :$:$:$
    Achteraf is de toiletjuffrouw iemand gaan halen en die heeft me bevrijd. My shopping mall hero <333 een lelijke vent van 64 >_<


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik liep een keer door de winkel met allemaal kleding voor mijn vriendin en toen deed ik ´t pashokje open om haar de kleding te geven. Maar ´t was niet mijn vriendin, maar een vreemde vrouw! Die was ondergoed aan het passen... Toen schrok ik me wel even kapot! :O


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    POM schreef:
    (...)

    Ik vind dat er gewoon een grote stalen deur met een slot op die kleedhokjes moet i.p.v die veel te korte rotgordijnen :X


    bij h&m en coolcat hebben ze die :D

    bij mij dan

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 21:54 ]

    Basecca schreef:
    (...)

    Een soort designerwinkel. Italian fashion apparently means MINI BOOBS. xD


    Daar ga ik dus nooit heen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yoshy schreef:
    Haha gelukkig nog nooit :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.