• Enkel voor diegene die andermans liefdesleven (en de dieptepunten hiervan) interessant vinden. Anders ga je het maar een saai topic vinden.


    Ik heb iets langer dan een maand met een jongen waar ik heel erg verliefd op ben. Hij ziet mij ook heel graag, geeft me vaak complimentjes, zegt dat hij van me houdt enzo. Maaaar... Hij zegt ook dat hij 'bindingsangst' of iets dergelijks heeft. Hij heeft nooit een relatie gewild en nu zit hij in één. Wanneer hij bij mij is, voelt alles oké aan voor hem. Maar wanneer hij niet bij mij is, begint hij te twijfelen. Niet aan mij of aan zijn liefde voor mij zegt hij, maar aan het feit dat hij een relatie heeft.

    Het is ongeveer anderhalve week geleden dat ik hem gezien heb. Nu zitten we in de blok, aangezien volgende week de examens beginnen. Dus ik ga hem nog een tweetal weken weinig/niet zien. Vorige week was alles nog oké, we stuurden veel enzo. Sinds een aantal dagen maak ik me toch wel zorgen. Hij stuurt zo goed als niet meer en als hij dan toch iets stuurde, of ik stuurde iets, dan was het superkort en was ik altijd diegene die het laatste stuurde. En buh, ik wil niet zo gefocust zijn op wanneer en hoeveel ik met hem sms, maar het valt gewoon dat hij anders is nu. Even een voorbeeld: We gingen deze vakantie eens afspreken. We waren over iets random aan het praten en achter die sms stuurde hij 'Wanneer spreken we af?' Ik stuurde terug: 'Maakt niet uit, stel maar iets voor!' En daar heeft die niet meer op geantwoord... Nog een voorbeeld: Met nieuwjaar hoopte ik wel op een sms van hem. Kreeg ik niet, dus stuurde ik zelf. Daar antwoordde hij wel heel lief op. Daar stuurde ik weer iets op terug en weeral kreeg ik geen antwoord. Hij geeft continu van die dubbele signalen.

    Ok, buh, ik ben gewoon gefrustreerd en eigenlijk ook wel kwaad op hem. Ik heb mezelf voorgenomen om zelf niets meer van me te laten horen. Als hij mij graag zou zien, zou hij toch moeite willen doen om af te spreken? Of op zen minst leuke sms-gesprekken hebben...

    (Ik ga geen sms sturen met te zeggen dat ik me zorgen maak enzo, ik weet dat dat is wat ik zou moeten doen, maar dat zie ik écht niét zitten.)

    Wat denken jullie hiervan? Misschien openen jullie voor mij hier een nieuwe kijk op... Idk, ik hoop stiekem gewoon dat iemand zegt dat ik me geen zorgen moet maken :') Maar wees gewoon eerlijk.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik zou je graag zeggen dat je je geen zorgen moet maken, maar als hij je zelf al heeft verteld dat hij bindingsangst heeft, denk ik toch wel dat het daar iets mee te maken heeft. Misschien moet je hem vragen of er iets is en zo ja of het daar mee te maken heeft?
    Heel veel succes, meid! (flower)


    Bad decisions make good stories.

    Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor. Ik sms ook heel vaak niet terug omdat ik dat smsje pas te laat lees en dan niet meer wil antwoorden of gewoon te lui ben om nog een sms terug te sturen. Misschien houd hij er ook wel rekening mee dat hij niet over zijn abo/btg gaat en misschien wilt hij wel dat jij begint. Je kan niet altijd maar denken dat hij moet beginnen of gewoon geen contact opnemen, hij zal daar waarschijnlijk even onzeker over worden als jij en dat zal er helemaal niet bij helpen.


    Your make-up is terrible

    Geloof me, ik weet precies wat je doormaakt. Echt precies! Want dit is zojuist ook met mij gebeurd een maand geleden. Ik had een geweldige vriend, en het ging super goed, maar toen hij aan mij vertelde dat iemand is die twijfelt over alles en iedereen (dus ook onze relatie), ging het bergafwaarts. Hij reageerde kortaf, wilde amper afspreken en alles.
    Maar ik zat daar super erg mee, want ik vond dat natuurlijk ook niet leuk. Hij had tenslotte al een paar weken na het begin van onze relatie gezegd dat ie van me hield en stuff. Ik zal je een tip geven: spreek met hem hierover. Dit soort dingen, waar jij mee zit, moeten uitgesproken worden tussen jullie twee. En niet via sms spreken want geloof me, dan weet hij er altijd onderuit te kunnen komen, je moet hem gewoon persoonlijk aanspreken en vertellen waar jij mee zit.

    Het is inmiddels uit met mijn vriend na dat gedoe want voor mij kon dat niet zo door. Ik hoop dat jullie het wel kunnen uitpraten.
    (Even btw, mag ik misschien weten hoe je vriend heet? Het zou echt suuuuper toevallig zijn als dat dezelfde is!)


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Bolin schreef:
    Geloof me, ik weet precies wat je doormaakt. Echt precies! Want dit is zojuist ook met mij gebeurd een maand geleden. Ik had een geweldige vriend, en het ging super goed, maar toen hij aan mij vertelde dat iemand is die twijfelt over alles en iedereen (dus ook onze relatie), ging het bergafwaarts. Hij reageerde kortaf, wilde amper afspreken en alles.
    Maar ik zat daar super erg mee, want ik vond dat natuurlijk ook niet leuk. Hij had tenslotte al een paar weken na het begin van onze relatie gezegd dat ie van me hield en stuff. Ik zal je een tip geven: spreek met hem hierover. Dit soort dingen, waar jij mee zit, moeten uitgesproken worden tussen jullie twee. En niet via sms spreken want geloof me, dan weet hij er altijd onderuit te kunnen komen, je moet hem gewoon persoonlijk aanspreken en vertellen waar jij mee zit.

    Het is inmiddels uit met mijn vriend na dat gedoe want voor mij kon dat niet zo door. Ik hoop dat jullie het wel kunnen uitpraten.
    (Even btw, mag ik misschien weten hoe je vriend heet? Het zou echt suuuuper toevallig zijn als dat dezelfde is!)


    Het probleem is dat we er al hebben over gebabbeld. En hij zei dat zijn 'ik wil geen relatie'-angst niet tussen ons zal komen en dat wanneer hij té hard twijfelt, hij mij als eerste op de hoogte zal brengen. Ik stuur de naam door in pb, ik gooi niet graag namen publiekelijk online (;


    If we had not a soul, music would have created it.