• Binnenkort ga ik een tattoo laten zetten op mijn onderbeen, en mijn moeder heeft gezegd dat ik er maar een mag, terwijl ik twee designs heb, waarover ik goed heb nagedacht en die allebei even belangrijk voor me zijn. (eigenlijk zit er bijna dezelfde betekenis achter) Je zou dan gaan zeggen van: 'Waarom neem je uberhaupt een tattoo als je niet weet wat je wil, blabla.', dat soort reacties wil ik hier niet lezen, omdat ik al twee jaar lang heb nagedacht over mijn tattoo's. Ik mocht er een jaar geleden ook al een van mijn moeder, hoor, maar ik heb er toch geen laten zetten, dus adieu. Ik beschrijf de designs even:

    Design 1: Een soort van V for Vendetta masker met boven het masker geschreven: 'Another day', en onder het masker 'Another Vendetta'. Daar zit een hele lange uitgebreide uitleg achter, maar 't betekent veel voor me, c'piche. (bloos)

    Design 2: Een anker met daaronder de zin: 'A smooth sea never made a skilled sailor.'

    Nogmaals: Ik ben er zeker van dat ik deze twee ga laten zetten, alleen ik zou graag van jullie willen weten welke alseerst, want daar kom ik gewoon niet over uit.
    (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ga voor de tweede, want ik weet echt niet vanwaar de Vendettas komen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    AppleFritter schreef:
    De eerste.
    Weet wel dat teksten na verloop van tijd best wel onleesbaar kunnen worden. Dat is bij m'n pa ook gebeurd ;p

    Ik laat bloedinkt gebruiken, dat blijft veel langer zitten. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    1


    No growth of the heart is ever a waste

    Severed schreef:
    Ik zou met een beginnen, omdat je zelf ook al zegt omdat dat iets is om mee af te sluiten. Dan is de 2e des te mooier voor een nieuw begin. :]


    *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    *O*

    And I totally agree to that. Mijn moeder zegt het ook al, maar ze heeft gewoon iets tegen het design omdat het haat bevat enzo. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    And I totally agree to that. Mijn moeder zegt het ook al, maar ze heeft gewoon iets tegen het design omdat het haat bevat enzo. :W


    Haat is ook een vorm van schoonheid. Niet altijd even mooi, maar desalniettemin ...


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    (...)

    Haat is ook een vorm van schoonheid. Niet altijd even mooi, maar desalniettemin ...

    Mja, mijn ma vindt niks goed met wat ik design, snappie. Diegene die mij gaat tatoeëren vindt het dan weer geweldig met wat ik aan kom zetten. Maar ach, design 1 it will be. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Atropos schreef:
    Design 2 lijkt me echt super tof. Ik vind die zin ook echt heel mooi.


    + post je wel een foto als je 'm hebt (:?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 11:19 ]

    Cumberbatch schreef:
    Aangezien ik het gevoel krijg dat de eerste meer voor je betekent: 1.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    De eerste, persoonlijk vind ik de betekenis daarvan mooier -al komen ze idd wel bij elkaar in de buurt- en die film is natuurlijk ook awesome, maar dat terzijde. De eerste spreekt mij meer aan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    De eerste, zeker omdat het een periode afsluit. Dat je sterk genoeg bent om het achter je te laten en verder te gaan. Als je later oud bent kun je erna kijken en dan kun je zien en herinneren hoe sterk je nu was. Dat vind ik veel mooier!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Padalecki schreef:
    Sowieso design 1!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Horan schreef:
    Design 2 lijkt me het mooist (:


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Persoonlijk zou ik voor één gaan, but it's your choice. ^^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Radke schreef:
    (...)

    + post je wel een foto als je 'm hebt (:?

    Sowieso! 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)