• Binnenkort ga ik een tattoo laten zetten op mijn onderbeen, en mijn moeder heeft gezegd dat ik er maar een mag, terwijl ik twee designs heb, waarover ik goed heb nagedacht en die allebei even belangrijk voor me zijn. (eigenlijk zit er bijna dezelfde betekenis achter) Je zou dan gaan zeggen van: 'Waarom neem je uberhaupt een tattoo als je niet weet wat je wil, blabla.', dat soort reacties wil ik hier niet lezen, omdat ik al twee jaar lang heb nagedacht over mijn tattoo's. Ik mocht er een jaar geleden ook al een van mijn moeder, hoor, maar ik heb er toch geen laten zetten, dus adieu. Ik beschrijf de designs even:

    Design 1: Een soort van V for Vendetta masker met boven het masker geschreven: 'Another day', en onder het masker 'Another Vendetta'. Daar zit een hele lange uitgebreide uitleg achter, maar 't betekent veel voor me, c'piche. (bloos)

    Design 2: Een anker met daaronder de zin: 'A smooth sea never made a skilled sailor.'

    Nogmaals: Ik ben er zeker van dat ik deze twee ga laten zetten, alleen ik zou graag van jullie willen weten welke alseerst, want daar kom ik gewoon niet over uit.
    (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ohohohoh, neeem de eeeerste!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ohohohoh, neeem de eeeerste!

    Ik neem ze allebei, maar ik mag er over een week ofz maar 1 zetten. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Voiceless schreef:
    Ik vind de betekenis van 2 mooier (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Beetje eng, dus ik zou design 2 doen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Haha, heb de tekst van de eerste toch maar even bijgewerkt, aangezien ik vond dat de letters te rond waren. Alleen de fancy 'A' vergeten bij de tweede Another. In ieder geval: Dit is de tekst van een. Geen van de designs ga ik posten tot ze op m'n lichaam staan. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    Haha, heb de tekst van de eerste toch maar even bijgewerkt, aangezien ik vond dat de letters te rond waren. Alleen de fancy 'A' vergeten bij de tweede Another. In ieder geval: Dit is de tekst van een. Geen van de designs ga ik posten tot ze op m'n lichaam staan. (bloos)


    Leeeeuk, kan niet wachten om ze te zien ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.