• Gisteren zag ik dus ineens op facebook een bericht van iemand staan "wtf, klote, aanranding in Puurs" en toen zeiden ze ook dat ze de dader niet hebben. Nu, ik weet hier zit iemand van Puurs & ik woon zelf amper 10 minuten rijden van Puurs & dit vind ik gewoon eng. Weten dat ze de dader nog niet hebben, dat diezelfde man vorig jaar op de dijk helemaal naakt rondliep terwijl er een klas aan het lopen was (met hun leerkracht) & dat er vorig jaar iemand 2 minuten bij mij vandaan ook half is aangerand, bedreigd met een mes etc.
    Ah, brr, ik durf niet meer alleen 't straat op :/


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Hale schreef:
    Wie zijn die gasten waar juilie het over hebben trouwens allemaal?

    Kim De Gelder & Ronald Janssen?
    Kim De Gelder heeft een oude vrouw vermoord en is daarna in een crèche binnengestormd, op kindjes in beginnen hakken etc. Hij heeft enkele kinderen vermoord & 1 of twee van die begeleidsters.
    Ronald Janssen heeft zijn vrouw verkracht, een meisje verkracht en vermoord, een koppeltje vermoord, eerst gefolterd dacht ik en het meisje had hij ook verkracht en vast nog veel meer dingen die nog niet boven water zijn gekomen.

    iPotter schreef:
    (...)
    Moorden, schietpartijen...? Sorry, maar waar woon jij dan? o_Ô


    Roermond donderberg.

    Een paar maanden geleden is de vriend van mijn broer nog vermoord Hessam. Verliefd op het verkeerde meisje....

    Google het maar eens,

    Hessam roermond.

    Amper twee straaten van mijn huis vandaan.

    Evaporate schreef:
    (...)
    Kim De Gelder & Ronald Janssen?
    Kim De Gelder heeft een oude vrouw vermoord en is daarna in een crèche binnengestormd, op kindjes in beginnen hakken etc. Hij heeft enkele kinderen vermoord & 1 of twee van die begeleidsters.
    Ronald Janssen heeft zijn vrouw verkracht, een meisje verkracht en vermoord, een koppeltje vermoord, eerst gefolterd dacht ik en het meisje had hij ook verkracht en vast nog veel meer dingen die nog niet boven water zijn gekomen.


    O god...

    En dan te weten dat een vriend van mij nog bij Kim De Gelder in de school, ik dacht zelfs klas heeft gezeten.

    Damn, dat is echt irritant. Wat ben ik blij dat ik hier eigenlijk woon.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dat meisje dat is aangerand zit bij mij op school. Leerkrachten vertelden ons tijdens de les wat er gebeurd was en we hebben zelfs een brief erover meegekregen met het secretariaat.
    We hebben de helicopter echt verschillende keren horen overvliegen en enkele klasgenoten hebben die man ook gezien. Ze zeggen dat hij een pruik droeg en een veel te lange groene jas. Echt eng. :s


    Let the Night embrace you

    Okee dat is echt eng... o.O'


    Inspiration can hit you any time

    Pusheen schreef:
    Dat meisje dat is aangerand zit bij mij op school. Leerkrachten vertelden ons tijdens de les wat er gebeurd was en we hebben zelfs een brief erover meegekregen met het secretariaat.
    We hebben de helicopter echt verschillende keren horen overvliegen en enkele klasgenoten hebben die man ook gezien. Ze zeggen dat hij een pruik droeg en een veel te lange groene jas. Echt eng. :s

    Ik ben al blij dat jij het slachtoffer niet was ! Gast serieus, ik durf gewoon niet meer alleen buiten :/

    wejooo.o.o
    pff, ben ik blij dat er niet van die creeps in mijn dorp wonen o.o


    We can't spend our lives waiting to live.

    Regigigas schreef:
    wejooo.o.o
    pff, ben ik blij dat er niet van die creeps in mijn dorp wonen o.o

    Ja, dat dacht ik dus eerst ook, blijkbaar niet dus.

    En blijkbaar gaat het om dezelfde man die vorig jaar ergens dit ook al had gedaan, twee minuten van mijn huis :/

    Brr, dat is zeker eng, ja! Maar ik denk eerlijk gezegd dat hij zich door al die heisa even niet laat zien. Hoewel de schrik er natuurlijk goed in moet zitten.
    Zo is er bij mij in de buurt aan het begin van dit jaar ook een incident geweest (hier het artikel daarover). Ik woon vlak naast dat tunneltje. De volgende morgen moest ik door dat tunneltje doorrijden, naar school maar ben maar ffies omgefietst. Wss woont die gek ook nog bij ons in de buurt, brrr.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    engO-o


    You can't not look cool with a crossbow.