• Hi,
    Ik maak al een tijdje covers, voor mezelf vooral, maar heb nu toch wel zin om wat covers voor anderen te maken. Ik verveel me namelijk nogal. c:

    Als je een cover wilt zou ik graag willen dat je dit lijstje invult:
    Titel:
    Eventuele andere tekst:
    Sfeer:
    Afbeeldingen*:
    Eventuele naam/username:
    Eventuele korte uitleg over je story:
    Eventuele andere eisen**:


    *Het liefst heb ik dat je minimaal één afbeelding zelf opzoekt, maar dat hoeft niet. Het zou wel fijn zijn als je een korte beschrijving zou kunnen geven van wat voor soort afbeelding je graag zou willen hebben, dat maakt het zoeken wat makkelijker.

    **Zoals lettertype, kleuren, grootte, etc. Maar ook alle andere informatie die je nog wilt geven.


    Hier een paar voorbeeldjes:




    Voorbeeld.
    Voorbeeld.
    Voorbeeld.
    katl1 versie 1, versie 2
    Crocker
    De rest staat in het topic, want ik ben lui c:

    Dit zijn trouwens wel de beste die ik tot nu toe gemaakt heb en de recentste, soms komt een cover wat minder uit, maar ik doe mijn best om het zo mooi mogelijk te maken.

    Nog een paar mededelingen:
    • Mensen die zelf hun plaatjes hebben opgezocht zullen eerder hun cover krijgen, omdat deze minder werk zijn. Wel probeer ik zo veel mogelijk in volgorde te werken.
    • Sommige covers zijn moeilijker om te maken dan anderen, deze zullen ook meer tijd in beslag nemen en daarom ook later af zijn.
    • Je hoeft de cover niet te gebruiken, maar ik zou het wel fijn vinden als je het op tijd meldt als je al een andere cover hebt, dan kan ik voor iemand anders beginnen.
    • Ik ben een mens met een sociaal leven, ik ben geen robot.

    Nou, dat is denk ik wel genoeg. Dus, iemand geïnteresseerd?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 11:41 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Oké, dit gaat misschien stom klinken, maar ik probeer al een tijdje zelf een cover te maken voor een verhaal dat ten vroegste in februari op Q komt (ik doe mee aan een wedstrijd, daarom). Maar aangezien het me totaal niet lukt roep ik toch maar even hulp in

    Titel: Meer dan een dier
    Eventuele andere tekst: Ingezonden voor de Paul Harland Prijs (klein)
    Sfeer: Hmm, moeilijke... Euhm, een beetje mysterieus misschien, niet vrolijk in elk geval... Droevig? Nou ja, ik weet het zelf niet goed, eerlijk gezegd
    Afbeeldingen*: Een engel: je mag zelf kiezen welke, maar het moet er menselijk uitzien, meisje van ongeveer 17, witte vleugels, geen blauwe kledij (ik vind deze mooi)
    Een circus: (achtergrond?) Mag een tent zijn, niet noodzakelijk, maar het moet wel duidelijk zijn. geen duidelijke naam, niet kinderachtig (één, twee, of een andere)
    Wit paard: moet voor circuspaard kunnen doorgaan, eventueel met berijdster (meisje, 17j), niet stijgerend ofzo... (ik vind ni direct een foto)
    Eventuele naam/username: Katl1 (graag op de cover)
    Eventuele korte uitleg over je story: oké, nu hopen dat niemand anders dit leest, anders is alles al verklapt...
    Natasha, 17j, woont al heel haar leven bij een circus, maar ze heeft geen vrienden. Haar moeder is amazone (paardrijdster dus) en zijzelf ook (op een witte merrie). Haar vader is leeuwentemmer. Op een bepaald moment zijn er stagiairs aan het werk aan het decor. Ze ziet een meisje van haar leeftijd en voelt zich daar op de ene of andere manier door aangetrokken, ze hoopt op een vriendin. Ze volgt het meisje om haar te kunnen spreken, maar Hélène blijkt vleugels te hebben en een gevallen engel te zijn. Toch is ze aardig en ze worden vriendinnen, maar niemand mag van de vleugels weten. de circusdirecteur (een hatelijk iemand) ontdekt het wel. Als Natascha denkt dat Hélène terug naar school is, merkt ze een paar weken later dat dat niet zo is. Hélène is gevangen genomen door de directeur en Natascha wordt gedwongen een act met haar te doen, wat ze allebei niet willen. Hélène wil niet gezien worden, en niet opgesloten en mishandeld natuurlijk, en Natascha wil haar vriendin dat niet aandoen. Dus gaan ze op zoek naar een manier om Hélène vrij te krijgen. maar dat is niet makkelijk want de directeur heeft ermee gedreigd Natascha's vader te vermoorden als er iets misloopt. En Natascha's merrie is daar behoorlijk belangrijk bij. (pff, dat is zowat het halve verhaal ;))


    PS: ik ga dit ook aan anderen vragen, kijken welke de beste is

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 23:46 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Oké, dit gaat misschien stom klinken, maar ik probeer al een tijdje zelf een cover te maken voor een verhaal dat ten vroegste in februari op Q komt (ik doe mee aan een wedstrijd, daarom). Maar aangezien het me totaal niet lukt roep ik toch maar even hulp in

    Titel: Meer dan een dier
    Eventuele andere tekst: Ingezonden voor de Paul Harland Prijs (klein)
    Sfeer: Hmm, moeilijke... Euhm, een beetje mysterieus misschien, niet vrolijk in elk geval... Droevig? Nou ja, ik weet het zelf niet goed, eerlijk gezegd
    Afbeeldingen*: Een engel: je mag zelf kiezen welke, maar het moet er menselijk uitzien, meisje van ongeveer 17, witte vleugels, geen blauwe kledij (ik vind deze mooi)
    Een circus: (achtergrond?) Mag een tent zijn, niet noodzakelijk, maar het moet wel duidelijk zijn. geen duidelijke naam, niet kinderachtig (één, twee, of een andere)
    Wit paard: moet voor circuspaard kunnen doorgaan, eventueel met berijdster (meisje, 17j), niet stijgerend ofzo... (ik vind ni direct een foto)
    Eventuele naam/username: Katl1 (graag op de cover)
    Eventuele korte uitleg over je story: oké, nu hopen dat niemand anders dit leest, anders is alles al verklapt...
    Natasha, 17j, woont al heel haar leven bij een circus, maar ze heeft geen vrienden. Haar moeder is amazone (paardrijdster dus) en zijzelf ook (op een witte merrie). Haar vader is leeuwentemmer. Op een bepaald moment zijn er stagiairs aan het werk aan het decor. Ze ziet een meisje van haar leeftijd en voelt zich daar op de ene of andere manier door aangetrokken, ze hoopt op een vriendin. Ze volgt het meisje om haar te kunnen spreken, maar Hélène blijkt vleugels te hebben en een gevallen engel te zijn. Toch is ze aardig en ze worden vriendinnen, maar niemand mag van de vleugels weten. de circusdirecteur (een hatelijk iemand) ontdekt het wel. Als Natascha denkt dat Hélène terug naar school is, merkt ze een paar weken later dat dat niet zo is. Hélène is gevangen genomen door de directeur en Natascha wordt gedwongen een act met haar te doen, wat ze allebei niet willen. Hélène wil niet gezien worden, en niet opgesloten en mishandeld natuurlijk, en Natascha wil haar vriendin dat niet aandoen. Dus gaan ze op zoek naar een manier om Hélène vrij te krijgen. maar dat is niet makkelijk want de directeur heeft ermee gedreigd Natascha's vader te vermoorden als er iets misloopt. En Natascha's merrie is daar behoorlijk belangrijk bij. (pff, dat is zowat het halve verhaal ;))


    PS: ik ga dit ook aan anderen vragen, kijken welke de beste is


    Ik zal mijn best doen! ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Mijn topics


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Titel: Dream Chronicles
    Eventuele andere tekst: -
    Sfeer: Beetje duister
    Afbeeldingen*:








    Eventuele naam/username: Erieka
    Eventuele korte uitleg over je story: Het gaat over een vrouw die op zoek is naar haar man en kind die ontvoert zijn door een boze fee.
    Eventuele andere eisen**: Het kind het liefst een beetje links en de gemene vrouw een beetje rechts, de vrouw moet naar het kind kijken als het kan.


    26 - 02 - '16

    Halissa schreef:
    Mijn topics


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    katl1 schreef:
    Oké, dit gaat misschien stom klinken, maar ik probeer al een tijdje zelf een cover te maken voor een verhaal dat ten vroegste in februari op Q komt (ik doe mee aan een wedstrijd, daarom). Maar aangezien het me totaal niet lukt roep ik toch maar even hulp in

    Titel: Meer dan een dier
    Eventuele andere tekst: Ingezonden voor de Paul Harland Prijs (klein)
    Sfeer: Hmm, moeilijke... Euhm, een beetje mysterieus misschien, niet vrolijk in elk geval... Droevig? Nou ja, ik weet het zelf niet goed, eerlijk gezegd
    Afbeeldingen*: Een engel: je mag zelf kiezen welke, maar het moet er menselijk uitzien, meisje van ongeveer 17, witte vleugels, geen blauwe kledij (ik vind deze mooi)
    Een circus: (achtergrond?) Mag een tent zijn, niet noodzakelijk, maar het moet wel duidelijk zijn. geen duidelijke naam, niet kinderachtig (één, twee, of een andere)
    Wit paard: moet voor circuspaard kunnen doorgaan, eventueel met berijdster (meisje, 17j), niet stijgerend ofzo... (ik vind ni direct een foto)
    Eventuele naam/username: Katl1 (graag op de cover)
    Eventuele korte uitleg over je story: oké, nu hopen dat niemand anders dit leest, anders is alles al verklapt...
    Natasha, 17j, woont al heel haar leven bij een circus, maar ze heeft geen vrienden. Haar moeder is amazone (paardrijdster dus) en zijzelf ook (op een witte merrie). Haar vader is leeuwentemmer. Op een bepaald moment zijn er stagiairs aan het werk aan het decor. Ze ziet een meisje van haar leeftijd en voelt zich daar op de ene of andere manier door aangetrokken, ze hoopt op een vriendin. Ze volgt het meisje om haar te kunnen spreken, maar Hélène blijkt vleugels te hebben en een gevallen engel te zijn. Toch is ze aardig en ze worden vriendinnen, maar niemand mag van de vleugels weten. de circusdirecteur (een hatelijk iemand) ontdekt het wel. Als Natascha denkt dat Hélène terug naar school is, merkt ze een paar weken later dat dat niet zo is. Hélène is gevangen genomen door de directeur en Natascha wordt gedwongen een act met haar te doen, wat ze allebei niet willen. Hélène wil niet gezien worden, en niet opgesloten en mishandeld natuurlijk, en Natascha wil haar vriendin dat niet aandoen. Dus gaan ze op zoek naar een manier om Hélène vrij te krijgen. maar dat is niet makkelijk want de directeur heeft ermee gedreigd Natascha's vader te vermoorden als er iets misloopt. En Natascha's merrie is daar behoorlijk belangrijk bij. (pff, dat is zowat het halve verhaal ;))


    PS: ik ga dit ook aan anderen vragen, kijken welke de beste is


    Ik vond hem moeilijk, maar ik heb uiteindelijk iets voor elkaar gekregen waar ik zelf wel blij mee was.



    http://i217.photobucket.com/albums/cc261/XisjeX/Meerdaneendier-1.png

    Klik op het plaatje voor een grotere versie.

    Alles kan nog veranderd worden.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 11:53 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Crocker schreef:
    Titel: Dream Chronicles
    Eventuele andere tekst: -
    Sfeer: Beetje duister
    Afbeeldingen*:








    Eventuele naam/username: Erieka
    Eventuele korte uitleg over je story: Het gaat over een vrouw die op zoek is naar haar man en kind die ontvoert zijn door een boze fee.
    Eventuele andere eisen**: Het kind het liefst een beetje links en de gemene vrouw een beetje rechts, de vrouw moet naar het kind kijken als het kan.


    Ik ga ermee aan de slag!


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Crocker schreef:
    Titel: Dream Chronicles
    Eventuele andere tekst: -
    Sfeer: Beetje duister
    Afbeeldingen*:








    Eventuele naam/username: Erieka
    Eventuele korte uitleg over je story: Het gaat over een vrouw die op zoek is naar haar man en kind die ontvoert zijn door een boze fee.
    Eventuele andere eisen**: Het kind het liefst een beetje links en de gemene vrouw een beetje rechts, de vrouw moet naar het kind kijken als het kan.




    Klik op het plaatje voor een grotere versie.

    Alles kan nog veranderd worden! De tekst is misschien voor jouw smaak ietwat onduidelijk, als je wilt kan ik hem duidelijker maken.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Erudite schreef:
    (...)

    Ik vond hem moeilijk, maar ik heb uiteindelijk iets voor elkaar gekregen waar ik zelf wel blij mee was.



    http://i217.photobucket.com/albums/cc261/XisjeX/Meerdaneendier-1.png

    Klik op het plaatje voor een grotere versie.

    Alles kan nog veranderd worden.


    Hmm, best goed
    Alleen zou de engel wat duidelijker mogen, en misschien mijn naam iets groter?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Erudite schreef:
    (...)



    Klik op het plaatje voor een grotere versie.

    Alles kan nog veranderd worden! De tekst is misschien voor jouw smaak ietwat onduidelijk, als je wilt kan ik hem duidelijker maken.



    Wauw!


    26 - 02 - '16

    Dankje (:


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    Dankje (:


    Graag gedaan, ik ben blij dat je hem mooi vindt ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    katl1 schreef:
    (...)

    Hmm, best goed
    Alleen zou de engel wat duidelijker mogen, en misschien mijn naam iets groter?


    Ga ik doen ;)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    katl1 schreef:
    (...)

    Hmm, best goed
    Alleen zou de engel wat duidelijker mogen, en misschien mijn naam iets groter?


    Is dit meer wat je wilt?


    http://i217.photobucket.com/albums/cc261/XisjeX/Meerdaneendierversie2.png


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Hoe maak jij eigenlijk die prachtige covers? Mij lukt het maar niet..


    26 - 02 - '16