• Bij mij over mijn hersens.

    "Ik zal je maar niet op je hoofd slaan. Dalijk beschadig ik die 3 hersencellen van je nog!"
    ha-ha
    "Als je een hersenschudding hebt, is dat bij jou een bewijs dat je tenminste hersens hebt!"
    hi-la-risch.

    Waar maken ze bij jou grapjes om? (:


    Me so good.

    over mijn blondheid, die jammer genoeg soms echt tot uiting komt ;( xd


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mij noemen ze Dom Blondje (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Mijn muffintops c: Of 'neukteugels' ;x
    oh well, ik heb vriendinnen die er op dat vlak erger voorstaan plat gat -dikke tieten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Over mijn pony-igheid :Y)

    En dat ik forever alone ben D:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2011 - 18:17 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    ehm ik ben eigenlijk de grappenmaekr maar ik heet klunzellangejan. ben lang en klunzie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Waarschijnlijk mijn onhandigheid. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eh, dat ik dingen weet die de rest vgan mijn klas niet weet. Eh, wat nog meer, tja, gewoon met het mij zijn, maar dat vind ik niet zo cool, maar ik probeer me er nog steeds niks van aan te trekken wat steeds iets moeilijker word.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Eehh, dat ik sloom ben, een kluns, alternatief, grappig praat etc.. Ik kan er wel om lachen :Y)


    i put the fun in funeral

    Mijn lengte, mijn haarkleur, het feit dat ik een vrouw ben en de bijbehorende (Vrouwonvriendelijke) grappen daarbij, enzovoorts enzovoorts.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn haarkleur en mijn angst voor vissen (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn lengte -___-


    I feel guilty after every bite I take.

    Moeten ze eens proberen!
    Eh, nee, mijn lichte nerd-zijn waarschijnlijk.


    Felix

    Over m'n naam, die toevallig in een nogal stom liedje zit. En als ik me dan aan iemand voorstel, gaan ze al-tijd dat liedje zingen. >_<


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Over mijn mega heels.

    Ik kan er niet op lopen maar ze zijn zo mooi.

    Ardency schreef:
    Over m'n naam, die toevallig in een nogal stom liedje zit. En als ik me dan aan iemand voorstel, gaan ze al-tijd dat liedje zingen. >_<


    Welke?