• Bij mij over mijn hersens.

    "Ik zal je maar niet op je hoofd slaan. Dalijk beschadig ik die 3 hersencellen van je nog!"
    ha-ha
    "Als je een hersenschudding hebt, is dat bij jou een bewijs dat je tenminste hersens hebt!"
    hi-la-risch.

    Waar maken ze bij jou grapjes om? (:


    Me so good.

    Mijn lengte :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hale schreef:
    Over mijn mega heels.

    Ik kan er niet op lopen maar ze zijn zo mooi.


    Neem dan een lager paar om het mee te leren?
    Meiden die op hakken lopen en dat eigenlijk niet kunnen, vind ik er persoonlijk echt niet uit zien. Dat is gewoon geen gezicht, steeds dat halve struikelen en strompelen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Penguin schreef:
    Mijn haarkleur en mijn angst voor vissen (cat)

    Van die vissen zal altijd blijven(krul)

    Maar bij mij maken ze grapjes over mijn haar kleur, die heb ik bruin geverfd, en nu noemen ze me ginger etc (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Over het feit dat ik fan ben van Miley -.-
    of omdat ik gewoon te veel weet...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hale schreef:
    Over mijn mega heels.

    Ik kan er niet op lopen maar ze zijn zo mooi.

    Als je er niet op kan lopen zou ik ze dus écht niet aandoen. Dan sta je echt voor lul, haha (';


    Me so good.

    Severed schreef:
    (...)

    Neem dan een lager paar om het mee te leren?
    Meiden die op hakken lopen en dat eigenlijk niet kunnen, vind ik er persoonlijk echt niet uit zien. Dat is gewoon geen gezicht, steeds dat halve struikelen en strompelen. :'D


    Ja daar heb je gelijk in.

    Toch maar een lager paar kopen dan..

    Gnome schreef:
    (...)
    Als je er niet op kan lopen zou ik ze dus écht niet aandoen. Dan sta je echt voor lul, haha (';

    Ik weet het...

    Mijn angst voor clowns, mijn blonde haren en over mijn Harry Potter/Marauders obsessies.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Haarkleur, lengte, mijn denkwijze + acties


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn uiterlijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Patronum schreef:
    Over het feit dat ik fan ben van Miley -.-
    of omdat ik gewoon te veel weet...



    Ik weet ook te veel. Irritant hè?! ;'(


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Dat ik zo druk ben, over mijn lengte (1,60) en over dat ik zoveel eet, haha. (:

    Mijn onhandigheid.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Haar kleur, het feit dat ik naar Mavo ben gezakt en mijn lengte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Over mijn hersens, maar dan juist dat ik er teveel van heb.
    Nah, goed, ik ben er trots op.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the