• Dit las ik net op twitter:
    Pen vergeten = geen pen. Geen pen = geen notities. Geen notities = geen studie. Geen studie = falen. Falen = geen diploma. Geen diploma = geen werk. Geen werk = geen geld. Geen geld = geen eten. Geen eten = dun. Dun = lelijk. Lelijk = geen liefde. Geen liefde = geen huwelijk. Geen huwelijk = geen kinderen. Geen kinderen = alleen. Alleen = depressief. Depressief = ziek. Ziek = dood. Dus vergeet nooit je pen!!! Het is dodelijk!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker


    Oh well, whatever.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 20:19 ]


    There's power in the words you whisper.

    Seel schreef:
    haha, maar dat is wel heel extreem XD


    'Je mag dan wel geboren zijn zonder vleugels, maar hou ze alsjeblieft niet tegen om te groeien' - Coco Chanel

    GingerGold schreef:
    Jeez, waarom doet iedereen zo extreem 'wijs' met hun: "kende ik al", "dan leen ik een pen", "ik heb meerdere pennen in mijn etui" en "dan gebruik ik een potlood".
    Ik bedoel;; natuurlijk doen we dat, maar we kunnen ook gewoon even de lol erin houden?
    Ik snap het ook als je het niet grappig vindt, maar niemand houdt een pistool tegen je hoofd en zegt dat je moet reageren.


    Ik vind dat jij er nu de lol van afhaald?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    iPotter schreef:
    Geen pen = pen lenen van een vriend. Mijn oplossing. :Y)


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Wiej, ik vind dat GingerGold gelijk heeft en gewoon haar mening mag geven. Iedereen mag dat of course, maar als ik dit zo door lees dan is voor mij de lol meteen weg -dan heb ik het niet over het bericht van GingerGold-.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis