• Er wordt bij ons in de buurt al best veel vuurwerk afgestoken. Nu is dat mij persoonlijk niet tot last. Maar onze hond is doodsbang voor vuurwerk.
    Ik doe in de avond vaak nog even boodschappen met de hond en als er dan vuurwerk wordt afgestoken is ze gelijk doodsbang, ze begint helemaal te trillen en te trekken, echt zielig.
    Wordt er bij jullie ook al vuurwerk afgestoken?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, afgelopen woensdag avond met voetbal trainen schrok ik me dood. Echt ineens een keiharde knal en daarna wat van dat siervuurwerk. Serieus, ik vind het belachelijk, het neemt de plezier van Oud&Nieuw weg. Plus het feit dat onze hond al bang is voor de stofzuiger, laat staan voor vuurwerk. Arm beestje.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind vuurwerk maar niets. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Ja net nog, maar dat is vanwege voetbal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, gelukkig niet. Ik haat, met nadruk op haat, vuurwerk.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Vaker, gelukkig zijn mijn honden er niet bang voor. Anders kon ik mijn lol op, met die herrie hier soms.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hier een maand geleden al :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gelukkig niet echt, ben er ook niet zo'n fan van.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Zo'n beetje het hele jaar door, maar dat komt omdat ik op de Belgische grens woon, haha. And I don't even like firework.(joehoe)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Zo'n beetje het hele jaar door, maar dat komt omdat ik op de Belgische grens woon, haha. And I don't even like firework.(joehoe)

    De vriend bvan mijn moeder wilde afgelopen jaar even de grens over om daar Oud&Nieuw te vieren met Bels vuurwerk :"D


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    De vriend bvan mijn moeder wilde afgelopen jaar even de grens over om daar Oud&Nieuw te vieren met Bels vuurwerk :"D


    Zelfs mensen uit Groningen enzo kennen ons mini-dorpje, haha. "Oh, dat ken ik wel. Daar gaan we altijd vuurwerk halen". -headdesk- Niet denken aan de geschiedenis van ons dorp, alleen aan dat stomme vuurwerk.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Troll schreef:
    Ik vind vuurwerk maar niets. (no_chears)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij ons bijna nooit, alleen op oudjaar. En mijn kat is er ook bang van.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nightlock schreef:
    (...)

    Zelfs mensen uit Groningen enzo kennen ons mini-dorpje, haha. "Oh, dat ken ik wel. Daar gaan we altijd vuurwerk halen". -headdesk- Niet denken aan de geschiedenis van ons dorp, alleen aan dat stomme vuurwerk.:W

    Waarom heb ik het idee dat ik weet in welk dorp je woont? :W


    Let it come and let it be

    Ja heel soms hier, bij mij op school ook, hadden een paar mensen een rotje voor de wc aangestoken, nu zit er een soort gat in de grond ;s


    Smiling but close to tears.

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Waarom heb ik het idee dat ik weet in welk dorp je woont? :W


    Omdat mijn dorp awesome is? Zeg maar wat je denkt, haha, ik ben nieuwsgierig.


    Have you ever been alone in a crowded room?