• Hoi!

    Ik heb een beetje een probleem.. Okee de uitleg;

    Ik heb een vriendje en ik heb geen gevoelens meer voor hem!
    Ik wil het daarom uitmaken!
    Vrijdag spreken we elkaar weer en maak k het uit..

    Maar hoe?

    En ik heb een kettinkje van hem gekregen. Moet k die terug geven of houden?


    xx


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Eerlijk zijn. Zeggen dat je niets meer voor hem voelt, gewoon meteen zeggen. Vraag of hij het terugwil. Succes!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Als je hem vrijdag weer spreekt, moet je hem wel face to face spreken op een rustige plek waar je niet gestoord kan worden. Ga er rustig met hem voor zitten en leg eerlijk uit wat er aan de hand is en dat je niks meer voor hem voelt. Maar zorg niet dat je hem de schuld geeft van alles ofzo, want waarschijnlijk ziet hij dit niet aankomen. Ik zou de ketting ook gewoon netjes teruggeven aan hem. Dat is wel zo netjes. Succes.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    gewoon eerlijk zijn. en zeg het wel rustig. en dat kettingkje zou ik teruggeven. tenzij het iets persoonslijk is wat alleen voor jou bedoelt is.. dan zou ik het miss houden ofzo? ( geen ervaring =x)

    wil je met hem verder als vrienden of? =x

    gewoon op een rustig plekje bespreken, ik neem even aan dat je vrienden wilt blijven en dan moet je eerlijk zeggen dat je gevoelens zijn veradnerd dat je niet meer van hem houd maar hoopt dat hij vrienden wilt blijven en idd gewoon vragen want miss. wilt hij dat je het houd als aandenken aan jullie tijd.

    het kan zijn dat hij boos reageerd maar laat het dan gewoon even het is voor hem dan ook pijn;ijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    nerveus schreef:
    Als je hem vrijdag weer spreekt, moet je hem wel face to face spreken op een rustige plek waar je niet gestoord kan worden. Ga er rustig met hem voor zitten en leg eerlijk uit wat er aan de hand is en dat je niks meer voor hem voelt. Maar zorg niet dat je hem de schuld geeft van alles ofzo, want waarschijnlijk ziet hij dit niet aankomen. Ik zou de ketting ook gewoon netjes teruggeven aan hem. Dat is wel zo netjes. Succes.


    ^ This. En je kan voorzichtig vragen of hij het kettinkje terug wilt of niet.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Altijd eerlijk zijn en er niet omheen draaien. Dat maakt het voor hem lastig maar ook voor jou. Blijf rustig en denk om je ademhaling. Ontspan jezelf en maak je niet te druk.
    Hoe dan ook, heel veel sterkte. Ik weet uit ervaring hoe vervelend en lastig zo'n situatie is.


    26 - 02 - '16

    Ik dacht dat je rookte. (cat)
    But yeah, sucks for him. Maak het uit, geef de ketting terug.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ik dacht dat je rookte. (cat)
    But yeah, sucks for him. Maak het uit, geef de ketting terug.

    Hso dacht je dat ik rookte??


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Authentic schreef:
    Eerlijk zijn. Zeggen dat je niets meer voor hem voelt, gewoon meteen zeggen. Vraag of hij het terugwil. Succes!


    The artist is the kid that survived.

    nerveus schreef:
    Als je hem vrijdag weer spreekt, moet je hem wel face to face spreken op een rustige plek waar je niet gestoord kan worden. Ga er rustig met hem voor zitten en leg eerlijk uit wat er aan de hand is en dat je niks meer voor hem voelt. Maar zorg niet dat je hem de schuld geeft van alles ofzo, want waarschijnlijk ziet hij dit niet aankomen. Ik zou de ketting ook gewoon netjes teruggeven aan hem. Dat is wel zo netjes. Succes.


    ^This.


    She knew the rules so she knew how to break them.

    JustHoney schreef:
    (...)
    Hso dacht je dat ik rookte??

    Zie titel van deze topic xD


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    nerveus schreef:
    Als je hem vrijdag weer spreekt, moet je hem wel face to face spreken op een rustige plek waar je niet gestoord kan worden. Ga er rustig met hem voor zitten en leg eerlijk uit wat er aan de hand is en dat je niks meer voor hem voelt. Maar zorg niet dat je hem de schuld geeft van alles ofzo, want waarschijnlijk ziet hij dit niet aankomen. Ik zou de ketting ook gewoon netjes teruggeven aan hem. Dat is wel zo netjes. Succes.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Raniiaa schreef:
    (...)
    Zie titel van deze topic xD

    Haahahah okeee '--


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust