• Ik zoek dus story's om te lezen.

    Niet:
    - Fanfics

    Wel:
    - Onbekende personen


    Het liefst wil ik story's die binnekort beginnen of die net begonnen zijn (:
    Alvast bedankt (:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:56 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Hij is niet net begonnen, maar er staat wel een hele samenvatting van alle hoofdstukken in de eerste chapter, voor als je geen zin hebt om alles bij te lezen:
    Zwarte Inkt en Witte Wijn


    “Love is a contradiction.”

    Le click.

    Onbekende personen, romantiek en drama.

    gestart op 14 juni.

    Trouwens, een signature is iets wat onder je bericht komt te staan (onder de dunne zwarte lijn)


    Obviously.

    10
    The story of a murderer.



    “Ik draaide me om en keek recht in de prachtige, groen ogen van haar.
    Alleen… was ze niet zo beeldschoon als een paar minuten geleden.
    Haar huid was niet egaal en bleek meer, maar gerimpeld en grijs. Haar haar was futloos, dof en slap. Haar tanden waren geel en zwart en haar lippen droog en rood en vol met bloed.
    Mijn hart bonkte sneller dan ooit tevoren. Het was alsof ik de dood recht in de ogen keek. En ik wist zeker, dat dit de laatste levende persoon zou zijn die ik in dit leven zou zien.”


    The odds are néver in our favor.

    Ty all, ik neem straks wel een kijkje. Ik moet nu uitloggen(cat)


    That is a perfect copy of reality.

    Ik herinner me de dag dat ik hier weg ging nog als gisteren. Ik had hier mijn hele leven gewoond en wist dat daar een einde aan moest komen. Ik moest weg en zien wat deze wereld mij te bieden had. Ik zou er hoe dan ook achter zien te komen wie ik werkelijk was.



    Sometimes running away is the only thing you can do.


    Keep your head up, keep your heart strong

    ©Barnabas presenteert met trots:






    'Who are you?'
    'I am the almighty Thor.'

    Start: 8 juli 2012


    "Well, well. Look who we've got here!"



    Forgotten game.
    Gyllian Ramsey, Crystin Baines en Haylie Snyder zijn drie vriendinnen die samen op vakantie gaan naar Mallorca. De drie meiden komen tijdens een uitje, georganiseerd door het hotel, Julyan Emerson, Stephen Nixon en Roddy Carpenter tegen. Als de dj van het hotel met een oud spelletje komt, doen ze alle zes er aan mee. Maar of het een goed idee was? Er ontstaan problemen die ze alle zes niet hadden voorzien. Deze zomer zit vol verrassingen en veranderingen. Positief en negatief.

    • Onbekende personen
    • Drama
    • Komedie
    • Soundtrack

    Net begonnen (:


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Thnxx all.
    Ik heb genoeg te lezen (:
    Meerdere verhalen zijn altijd welkom (:


    That is a perfect copy of reality.

    TheseWords schreef:
    Ik herinner me de dag dat ik hier weg ging nog als gisteren. Ik had hier mijn hele leven gewoond en wist dat daar een einde aan moest komen. Ik moest weg en zien wat deze wereld mij te bieden had. Ik zou er hoe dan ook achter zien te komen wie ik werkelijk was.



    Sometimes running away is the only thing you can do.

    Euhh, de link?


    That is a perfect copy of reality.

    Dancing in the Moonlight. Hij is wel al een tijdje bezig, maar de hoofdstukken zijn niet erg lang. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Well, ik heb een fanfic van Grease, maar niet met personages uit de oorspronkelijke film/musical, aleen de locatie Rydell High. Is dat ook goed?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Euh, ik ken die musical/film niet, dus ik beschouw dat als onbekende personen:Y)


    That is a perfect copy of reality.