• Bij mij thuis doet elk gezinslid 1x in de 4 weken de badkamer. Dit weekend is het mijn beurt. Verder moet ik mijn kamer zelf bijhouden en kook ik af en toe.

    Hebben jullie taken in huis, en zo jah, wat zijn die?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Soms eens afdrogen, of de kamer uitvegen, of vuilbak leegmaken ofzo, niet echt veel.

    Ja .__.
    Ik moet de vaatwasser vullen, mijn kamer zelf bijhouden, af en toe de kattenbak doen en elke zondag koken. En soms nog gewoon iets extra's.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik hoef alleen de tafel te dekken, en zelfs dat doe ik nooit omdat ik daar te lui voor ben.

    Mijn moeder ruimt altijd mijn kamer op, omdat ze vaak de hele dag niets te doen heeft :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kuisen, vaatwasser vullen en uitruimen, naar de bakker gaan, kattenbak verversen, ...

    Nee, geen taken..
    Buiten mijn eigen kamer opruimen. Maar dat zie ik niet echt als een taak.. eigenlijk.

    euh, ik denk dat ik een lui tam ding ben, ik heb niets van die taken, en jaa, mijn kamer moet ik zelf opruimen, maar dat doe ik dus bijna amper, ik vind mijn kamer een gerangschikte chaos n.n


    It even took me by surprise

    Mijn kamer kuisen, soms de vaatwasser leegmaken en soms ook de badkamer kuisen.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb niet echt táken, maar, ja, ik help wel veel mee. Maar dat is niet omdat het moet, zegmaar.

    Kamer opruimen/netjes houden, vaatwasser legen/inruimen, en dat was het eigenlijk. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik moet enkel mijn kamer ordelijk houden, zelfs dat moét eigenlijk niet maar wil ik zelf. Verder dek ik uit mezelf wel eens de tafel of help ik met koken, maar ik moet eigenlijk niets.


    Tanya is de beste.

    Ik heb geen afgesproken taken, maar ik help wel soms als ze mij om iets vragen :Y)


    -

    eigenlijk helemaal niks. xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik hoef niks te doen XD

    Ravel schreef:
    Ik hoef alleen de tafel te dekken, en zelfs dat doe ik nooit omdat ik daar te lui voor ben.

    Mijn moeder ruimt altijd mijn kamer op, omdat ze vaak de hele dag niets te doen heeft :')


    None but ourselves can free our minds.

    Nee. :'D


    Only losers can act the way you do