• Daar heb ik een beetje last van. Vroeger waren mijn ogen echt grijs, heel grijs, niet blauwig maar grijs. Iedereen zei dat ook altijd tegen me en dan wilde ik blauwe ogen hebben. Een paar jaar geleden waren ze meer groen/grijs en nu worden ze steeds blauwer, ik heb de foto's naast elkaar gelegd en het is ook echt zo. Kinda weird, zijn er nog meer mensen die dat overkomen?


    Your make-up is terrible

    Haha, ja. Mijn ogen zijn/waren echt bruin, en de laatste jaren neigen ze meer naar groen-blauwig. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mijn ogen verkleuren de hele tijd. Soms zijn ze fel blauw en de andere keer zijn ze weer diep grijs :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ik had altijd blauwe ogen, alleen nu zit er een beetje geel door heen.
    Ik denk dat het heel normaal is hoor :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee, eigenlijk niet..
    Ik heb wel dat ze in bepaalde hoeken, onder bepaald licht ofwel lichtbruin, ofwel groenig zijn. Maar dat ligt dan ook aan het licht


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Nee, eigenlijk niet..
    Ik heb wel dat ze in bepaalde hoeken, onder bepaald licht ofwel lichtbruin, ofwel groenig zijn. Maar dat ligt dan ook aan het licht


    Dat is ook mooi.
    Mijn ogen lijken geelig in het licht.


    Your make-up is terrible

    Nee, naja bij mij is het zo dat ik op de foto bijna zwarte ogen heb, terwijl ik gewoon bruine ogen heb ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn ogen waren eerst knal blauw, nu zijn ze een beetje grijs en heel erg licht. (':


    Only those who listen can hear

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is ook mooi.
    Mijn ogen lijken geelig in het licht.
    ... Vampier O.O

    OT: Heb ik ook last van, ik heb nu blauwe ogen met een beetje bruin.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    (...)... Vampier O.O

    OT: Heb ik ook last van, ik heb nu blauwe ogen met een beetje bruin.



    Hahaha nee, dat komt omdat mijn ogen enorm (licht)gevoelig zijn.


    Your make-up is terrible

    Blauwblauw. altijd geweest, altijd zo zijn :3


    SLOAN.

    Groen. Soms donker en soms licht.

    Het kan inderdaad dat ogen verkleuren. Best leuk opzich, wat verandering in je leven haha x)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Maakt niet uit dat ze verkleuren, ze blijven mooi


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Litwick schreef:
    Mijn ogen verkleuren de hele tijd. Soms zijn ze fel blauw en de andere keer zijn ze weer diep grijs :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Litwick schreef:
    Mijn ogen verkleuren de hele tijd. Soms zijn ze fel blauw en de andere keer zijn ze weer diep grijs :')


    + groen


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.