• ... want dat heb ik in de drie jaar dat ik hier zit nog nooit gedaan. Het is gebaseerd op een oud forumspelletje, waarbij je door je muzieklijst shuffled zodat er antwoorden komen op de vragen. Dus voor wie zich verveelt... probeer het eens. Ik heb vijfendertig vragen opgeschreven die jouw afspeellijst mag beanwoorden. ;p Klik!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 14:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat stom dat ik geen afspeellijst heb, laat staan liedjes op mijn computer. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Wat stom dat ik geen afspeellijst heb, laat staan liedjes op mijn computer. =P


    Random youtube afspeellijsten? :')

    Scandal schreef:
    Wat stom dat ik geen afspeellijst heb, laat staan liedjes op mijn computer. =P

    Ook geen Ipod of MP3? :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT.


    26 - 02 - '16

    Amphibian schreef:
    (...)
    Ook geen Ipod of MP3? :'P

    Haha, ik ben daar te gierig voor en gebruik dat toch niet. De enige lange afstanden waarvoor ik het zou kunnen gebruiken, is met de kajak en dat is misschien niet zo aangeraden met dat opspattend water. =P

    Misschien dat ik dan het wel eens probeer met afspeellijsten die ik op Youtube vind. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Haha, ik ben daar te gierig voor en gebruik dat toch niet. De enige lange afstanden waarvoor ik het zou kunnen gebruiken, is met de kajak en dat is misschien niet zo aangeraden met dat opspattend water. =P

    Misschien dat ik dan het wel eens probeer met afspeellijsten die ik op Youtube vind. =)

    Mijn leven zou echt sucken zonder muziek, haha. :'D
    Maar wie weet wat daar uitkomt, hehe. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb hem ingevuld, maar hij klopt niet honderd procent, soms. Ik heb namelijk ook veel soundtrackmuziek en dan zijn sommige antwoorden heel vreemd x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Amphibian schreef:
    (...)
    Mijn leven zou echt sucken zonder muziek, haha. :'D
    Maar wie weet wat daar uitkomt, hehe. ^^

    Ik luister CD's. =P
    En Youtube. ^^

    Edit: ik ben begonnen, maar ik wil die liedjes dan ook wel luisteren, dus dat gaat nog lang duren. :')

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 14:31 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zal hem eens maken ;D
    Ik speel alleen heeeeeel klein beetje vals. Ik heb liedjes erin staan die bevatten kanji/hiragana shit, en ik durf te wedden dan 99% van Q dat niet kan lezen dus ik sla die over :')

    Of ik moet de liedjes in me map opzoeken, de kanjishit kopieren en in translate gooien, en daar heb ik geen zin in :'D In de romaji dingen doe ik het wel :'D

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 14:43 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omfg, Five Finger Death Punch geeft een aantal heel interessante antwoorden :') Ik was heel eerlijk, alles precies ingevuld zoals het kwam (behalve nummers die dubbel kwamen).

    Welk lied omschrijft jouw beste vriend(in) het best?
    M.I.N.E.

    Ik zou mijn liefdesleven zo omschrijven:
    Wrecking Ball

    Welk lied moet er op je begrafenis worden gespeeld?
    Here To Die

    Hoe vrolijk jij jezelf op?
    Remember Everything (ironisch gezien gaat dit juist over de herinneringen die heel slecht zijn ^^)

    Op wat voor types val je?
    Cold

    Wat vind je van je ouders?
    Hell To Pay

    Waar denk je heel vaak aan?
    A Place To Die

    Wat is het ergste wat je kan overkomen?
    Bad Company

    Waar word je verdrietig van?
    Far From Home

    Beschrijf je huidige humeur:
    Anywhere But Here (Holy shit, yes)

    Op welk lied zul je op je bruiloft dansen?
    Dying Breed (oops, geen goed voorteken I guess)

    Ik had net een spotifyplaylist opstaan (break up songs), dus ik heb het ingevuld.

    Ik zou mijn liefdesleven zo omschrijven:
    I don't wanna see you with her

    Deze was wel mooi. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Trees schreef:
    Omfg, Five Finger Death Punch geeft een aantal heel interessante antwoorden :') Ik was heel eerlijk, alles precies ingevuld zoals het kwam (behalve nummers die dubbel kwamen).

    Welk lied omschrijft jouw beste vriend(in) het best?
    M.I.N.E.

    Ik zou mijn liefdesleven zo omschrijven:
    Wrecking Ball

    Welk lied moet er op je begrafenis worden gespeeld?
    Here To Die

    Hoe vrolijk jij jezelf op?
    Remember Everything (ironisch gezien gaat dit juist over de herinneringen die heel slecht zijn ^^)

    Op wat voor types val je?
    Cold

    Wat vind je van je ouders?
    Hell To Pay

    Waar denk je heel vaak aan?
    A Place To Die

    Wat is het ergste wat je kan overkomen?
    Bad Company

    Waar word je verdrietig van?
    Far From Home

    Beschrijf je huidige humeur:
    Anywhere But Here (Holy shit, yes)

    Op welk lied zul je op je bruiloft dansen?
    Dying Breed (oops, geen goed voorteken I guess)


    Wauw, haha. :')
    Kun je ergens ook zien wat anderen hebben ingevuld?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga het eens invullen (:


    16 - 09 - '17

    Amphibian schreef:
    (...)

    Wauw, haha. :')
    Kun je ergens ook zien wat anderen hebben ingevuld?

    Je kan die alleen bekijken als je weet wie het ingevuld heeft, dacht ik. Dus dan ga je naar het profiel van die persoon en ga je naar het kopje van vragenlijsten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Je kan die alleen bekijken als je weet wie het ingevuld heeft, dacht ik. Dus dan ga je naar het profiel van die persoon en ga je naar het kopje van vragenlijsten.


    Ja, dat is dus heel vervelend. :'D Ik heb er een die 241 keer is ingevuld en ik heb echt geen idee wie dat allemaal zijn.

    Ik wou dat ik hem kon invullen, maar ik heb dus geen playlist. :') Ik zal een random liedje op youtube opzetten dat ik goed vind en dan alle liedjes op autoplay invullen ^^

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 14:51 ]


    What would Emma do?