• Daar heb ik een beetje last van. Vroeger waren mijn ogen echt grijs, heel grijs, niet blauwig maar grijs. Iedereen zei dat ook altijd tegen me en dan wilde ik blauwe ogen hebben. Een paar jaar geleden waren ze meer groen/grijs en nu worden ze steeds blauwer, ik heb de foto's naast elkaar gelegd en het is ook echt zo. Kinda weird, zijn er nog meer mensen die dat overkomen?


    Your make-up is terrible

    Ik heb groene ogen; maar ik zag en foto: echt heel fel blauw.
    Hoe kan dat?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Awesome, bij mij licht het wat voor licht erbuiten is..

    meestal zijn ze viesblauw (:
    blauw grijs.. soms wat grijzer.. soms wat blauwer..

    & zijn me pupillen klein dan zit er nog een ander kleurtje rond om me pupillen (: Zijn ze groot dan zie je et niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb hetzelfde als jij, maar dan precies andersom. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mijn ogen veranderen om de dag -een oort van- van kleur.
    De ene dag groen en de andere groen/bruin.
    Dat bruin zit er stiekem altijd in maar de ene dag erger dan de andere :)
    vroeger waren ze btw helemaal groen :Y)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Mijn ogen waren vroeger groen :Y) Toen groen-grijs, daarna groen-grijs-bruin, toen groen-grijs-bruin met zwarte spikkels door een ongeluk met vuurwerk :Y)

    Bij mij veranderd het rantje om mijn pupil. Soms zit er bruin omheen, soms niet. Maar je oogjes blijven mooi Nikkibeest :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    - zoekt een oude foto op -
    Nope. Eens lichtblauwe ogen, altijd lichtblauwe ogen bij mij. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als baby waren mijn ogen blauw, en nu zijn de groen grijs bruin blauw. Maar het meeste groen grijs


    Alleen maar tranen van geluk

    Negligible schreef:
    Nee, eigenlijk niet..
    Ik heb wel dat ze in bepaalde hoeken, onder bepaald licht ofwel lichtbruin, ofwel groenig zijn. Maar dat ligt dan ook aan het licht

    Litwick schreef:
    Mijn ogen verkleuren de hele tijd. Soms zijn ze fel blauw en de andere keer zijn ze weer diep grijs :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Litwick schreef:
    Mijn ogen verkleuren de hele tijd. Soms zijn ze fel blauw en de andere keer zijn ze weer diep grijs :')


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    de mijne niet. Ik wilde dat het zo was. Ik heb al 14 jaar lang poepbruine ogen ):


    Me so good.

    Raar? Ik heb dat niet.


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Ik heb seizoen ogen zeg maar in de winter en herfst krijg ik groene ogen zoals ik nu heb een beetje en in de lente en zomer heb ik blauwe ogen vind het eigenlijk wel leukk!


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Volgens mij blijven mijn ogen gewoon altijd blauw :'D


    -