• Horen jullie wel eens stemmen in je hoofd?
    Zo ja, hoe gaan jullie daarmee om?

Don't lie.

Your make-up is terrible

ja

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

Soms,dan hoor ik iemand schreeuwen of lachen in mijn hoofd

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Uhuh, meestal wel, maar ik vind het best "gezellig". Het klinkt echt heel vriendloos, I know, maar ze zijn aardig en soms betrap ik mezelf erop dat ik hardop praatte, alsof er 6 mensen om me heen stonden. -vaag-

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Jep, mijn gewetensstemmetje (:

Travel far enough, you'll meet yourself

Ik praat alleen maar tegen mezelf in mijn hoofd. Het gebeurt niet zo hel vaak, maar als het zo is, voel ik me altijd een complete idioot.(krul)

effort never betrays you

Nee

As travars

Nee.

No growth of the heart is ever a waste

Illuminati schreef:
    Alleen m'n eigen die ik zelf dus beheers :3

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Soms .
    Een soort vroegere ik die om alles verdrietig word -.-. van dat persoontje heb ik soms last van.
    Ik praat te veel in mij zelf in mijn hoofd....Gewoon ik tegen ik ik weet niet hoe je het uitlegt. (krul)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Maar ja... Soms voer ik wel hele gesprekken met mezelf in mijn hoofd. Zal ik iemand wél of niet een penis agricolae noemen ofzo, of ik wél of niet mijn leraar zal zeggen dat hij iets fout heeft ofzo. Ik denk ook wel eens na over wat er zou gebeuren als Voldemort nou eens mijn klas in zou lopen en wat wij dan zouden doen, haha. Sorry, maar daar denk ik nou eenmaal over.

het is Latijn voor boerenlul.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Nee. Ik ben zo druk dat ik ín mijn hoofd niet nóg meer drukte kan hebben, haha! :'D
    Maar goed. Ik ben blij dat ik geen stemmen hoor.

"Well, well. Look who we've got here!"

Pariah schreef:
    Soms wel, dan ben ik ineens een gesprek met mezelf aan het voeren (cat)

A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

Nee, eigenlijk niet. Maar ik mail soms wel met mezelf als ik me verveel.

Our perspective only changes when we change our position.

Volgens mij heeft iedereen dat wel? D: Dat je weer 'ns een conflict met jezelf hebt... het ene stemmetje zegt dit, het andere dit. Het hoeft niet gelijk te betekenen dan je schizofreen o.i.d. bent 8) Daarbij is 't alleen heul erg uitvergroot en lijken die stemmen van buiten te komen, niet van jezelf.

"I shut my eyes in order to see.'

Kalashnikov schreef:
    Volgens mij heeft iedereen dat wel? D: Dat je weer 'ns een conflict met jezelf hebt... het ene stemmetje zegt dit, het andere dit. Het hoeft niet gelijk te betekenen dan je schizofreen o.i.d. bent 8) Daarbij is 't alleen heul erg uitvergroot en lijken die stemmen van buiten te komen, niet van jezelf.

Neuh, ik bedoelde niet de gesprekken die je met jezelf voert, dat doet iedereen wel denk ik.

Your make-up is terrible