• Om de één of andere reden krab ik wondjes altijd open :\ Ik wil het echt niet, omdat het resultaat altijd zo verschrikkelijk lelijk is, maar toch doe ik het. Gaat gewoon automatisch.

    Nu heb ik daar dus ook een paar littekens van op mijn benen (ja, ze vallen naar mijn idee best op), waarvan ik betwijfel of ze ooit nog weg gaan.
    Weet iemand een zalfje of iets dergelijks waardoor littekens weg gaan/lichter worden/minder opvallen?

    Alvast bedankt (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    tja het zijn niet voor niets littekens.. mischien weet je huisarts er iets van?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Bio-oil?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Toen ik klein was, ben ik met mijn hoofd op een ijzeren bank gevallen. Ik heb dus een groot litteken op mijn voorhoofd. Mijn moeder smeerde er altijd nivea aan en nu is het litteken onduidelijk. Misschien helpt dat? Anders een bodycreme? Gebruik ik ook als ik mijn arm weer eens open krab. (:


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ghehe ik doe dat dus ook altijd XD daarom heb ik nu een groot litteken op me voet en hand xd, maar ehm nee.. ik weet het niet.. Anders had ik je het graag verteld ;D ze zeggen dat sudo créme er goed voor is? ik weet alleen niet of dat waar is.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    wees blij ik heb een mega litteken op mijn buik iets van 3 cm boven mijn bikini lijn die heel erg opvalt, dus niet teleurgestelt zijn ;D


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Sangarios schreef:
    Om de één of andere reden krab ik wondjes altijd open :\ Ik wil het echt niet, omdat het resultaat altijd zo verschrikkelijk lelijk is, maar toch doe ik het. Gaat gewoon automatisch.

    Nu heb ik daar dus ook een paar littekens van op mijn benen (ja, ze vallen naar mijn idee best op), waarvan ik betwijfel of ze ooit nog weg gaan.
    Weet iemand een zalfje of iets dergelijks waardoor littekens weg gaan/lichter worden/minder opvallen?

    Alvast bedankt (:


    Je hebt Bio-Oil voor littekens en striemen. Misschien werkt dat wel. Geloof dat je het wel een lange tijd regelmatig moet gebruiken maar dat staat wel op de gebruiksaanwijzing.

    Waarom je ze altijd openkrabt: Toen ik het voor het eerst hoorde vond ik het ook maar raar maar heel veel vrouwen kunnen gewoon niet van korstjes afblijven (ik ook niet). Dat vertelde mijn leraar verpleegtechnisch tenminste;)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    je kan laser-therapie toepassen ,of idd die bio-oil.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Als ze niet te diep zijn kunnen ze nog wel weggaan hoor (: Ik heb zelf ook één jaar lang een gigantisch grote kras op mijn bovenarm gehad, waarvan ik heel lang heb gedacht dat het een gigantisch litteken zou worden, maar die is uiteindelijk toch nog weggegaan (: En ondertussen inderdaad die créme erop smeren, dat helpt ook heel goed.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat heb ik ook gehad, bij mij kwam het door droge huid en de kou. Vaseline werkt het beste!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Smeren met vanalles en nog wat en geduld hebben (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Brooklyn schreef:
    je kan laser-therapie toepassen ,of idd die bio-oil.

    Ik ben nog steeds maar een meisje van 16, volgens mij is laser-therapie echt hartstikke duur :'D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik heb dat ook.
    En gewoon scharten. Denken: ik moet stoppen. Moet stoppen.
    Volgende dag, opnieuw opengekrapt.
    Gelukkig heb ik geen grote littekens en meestal gaan ze nog weg met de jaren.
    Drie jaar geleden had ik een opvallend littekentje op mijn arm. Nu is hij al minder zichtbaar.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oppervlakkige littekens hebben nog veel kans om te vervagen of zelfs te verdwijnen. Crèmes smeren op (diepe) littekens die al oud zijn, dus die je al lang hebt, zal geen effect meer hebben. Je moet niveau of vettige crèmes smeren wanneer je het litteken nog maar pas hebt, dan is er kans dat ze nog helpen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bio-oil werkt maar voor een klein deel, slakkenslijm blijkt goed te werken. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd eerlijk gezegd, maar ik heb gehoord dat het werkt.


    your eyes are like stars in the night.

    Flemish schreef:
    Ik heb dat ook.
    En gewoon scharten. Denken: ik moet stoppen. Moet stoppen.
    Volgende dag, opnieuw opengekrapt.
    Gelukkig heb ik geen grote littekens en meestal gaan ze nog weg met de jaren.
    Drie jaar geleden had ik een opvallend littekentje op mijn arm. Nu is hij al minder zichtbaar.


    Laten we de voorlaatste zin maar hopen.
    En de laatste zin kan wel.
    Maar ja, dat heb ik ook.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt