• Wie weet een leuke film die mn zus en ik kunnen kijken? Het liefst een niet te oude film, romantische komedie of drama. Gewoon een goede film eigenlijk. So any suggestions (met trailer zou tof zijn)?


    Aan niets denken is ook denken.

    Goede films bestaan niet echt, omdat dingen niet goed kunnen zijn; 'goed' bestaat alleen in ons hoofd. Maar hoe dan ook, veel mensen delen wel een concept van 'de goede film' (een film met geloofwaardige acteurs/actrices, een voor velen interessant verhaal, vernieuwend gefilmd, etc.) en als je daar naar op zoek bent verwijs ik je graag door naar mijn quiz :D
    (Geen zelf-promotie, tis serieus een handige quiz: http://www.quizlet.nl/quiz/411921/welke-film-kun-je-gaan-kijken/ )

    Je snapt wat ik bedoel haha.


    Aan niets denken is ook denken.

    Hmm wel ik kijk momenteel Notting Hill, en tot nu toe vind ik 'm erg leuk! (Ik had hem een tijdje geleden opgenomen)
    Perks of being a wallflower is ook leuk. Ik heb ergens op mijn telefoon een lijstje met enkele films die ik zelf nog wil zien. Ik kan het hier wel even plaatsen als je wilt? (Sorry dat er geen trailers bijzitten, ben op mijn telefoon en dan is het erg lastig hahah)


    soul made of stardust and chaos.

    Als jullie van Disney/pixar/dreamworks achtige films houden: Big Hero 6, Guardians of the Galaxy ofzo, Inside out redelijk recent.
    Scifi/Marvel Guardians of the galaxy, X-Men: Days of Future past, Thor: The Dark World, Jurassic World, Avatar (van James Cameron), Neverending Story
    Komedie: Bruce Almighty, Ted2, 22 Jump Street, The hangover
    Anders: The Martian, Friends with benefits, Inception, Sherlock Holmes, Escape Plan, V for Vendetta

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    V is for Vendetta, Scarface, Interstellar, Theory of Everything, 7 years in Tibet, The Holiday

    Kingsman: The Secret Service.

    Amazin.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Klogavis schreef:
    Goede films bestaan niet echt, omdat dingen niet goed kunnen zijn; 'goed' bestaat alleen in ons hoofd. Maar hoe dan ook, veel mensen delen wel een concept van 'de goede film' (een film met geloofwaardige acteurs/actrices, een voor velen interessant verhaal, vernieuwend gefilmd, etc.) en als je daar naar op zoek bent verwijs ik je graag door naar mijn quiz :D
    (Geen zelf-promotie, tis serieus een handige quiz: http://www.quizlet.nl/quiz/411921/welke-film-kun-je-gaan-kijken/ )

    Bedankt voor deze wijze les.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Porch schreef:
    Kingsman: The Secret Service.

    Amazin.


    Oja die is ook echt heel leuk c:

    Haha hier heb ik wel veel van gezien. Geen disney trouwens.
    Maar drama films / romcom / filmhuis zijn helemaal ok.
    Ik ga de trailers even kijken.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ted 1 en 2 zijn hele grappige films. Je moet echter wel net die humor hebben. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Melancholia is één van mijn favoriete films.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Boyhood (if you like those movies), Nowhere Boy (John Lennon related and really beautiful), Mr Nobody is ook een hele mooie film!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    MT ^^


    You can't touch music but music touch you

    Goed, ik weet dat het niet echt in je thema valt, maar ik vind Lucy echt een geweldige film. Het gaat over een vrouw die door een vreemd geneesmiddel hersencapaciteiten 'vrijspeelt' die nog nooit bij een mens zijn vrijgekomen. Ik vind het echt een super goede film.^^


    What would Emma do?